اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بوشهر:

اهانت به مقدسات مسلمانان نشانه کج فهمی وهابیون است

امام جمعه موقت بوشهر گفت: توهین به مقدسات و پایگاه‌های بزرگان دین و مذهب نشانه کج فهمی وهابیون است.

اهانت به مقدسات مسلمانان نشانه کج فهمی وهابیون است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با محکوم کردن اعمال وهابیون در اهانت به مقدسات مسلمانان اظهار داشت: کج فهمی وهابیون نه تنها موجب شرک و کفر شده است بلکه زمینه سوء استفاده استکبار جهانی را از این چالش فراهم کرده است.

وی تخریب مقدسات مسلمانان به ویژه شیعیان را موجب رنجش دل آنان دانست و تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نباید در مقابل این اهانت مسلمانان عکس العمل نشان ندهند بلکه باید همه مسلمانان جهان این اعمال وقیحانه وهابیون را محکوم کنند و به آنها اجازه تعرض به پایگاه‌های دینی مسلمانان ندهند.

دشتی با بیان اینکه حجر بن عدی از اصحاب پیامبر گرامی اسلام و از یاران حضرت علی(ع) است تاکید کرد: اگر نسبت به اهانتی که به این بزرگوار شده است عکس العمل نشان ندهیم آنان حتی به مزار نبی مکرم اسلام هم اهانت می‌کنند.

وی در ادامه زمینه ایجاد حماسه سیاسی را داشتن بصیرت و آگاهی دانست و بیان کرد: داشتن آگاهی و بصیرت در صحنه سیاسی از الزامات ایجاد حماسه سیاسی است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه حضور آگاهانه در صحنه سیاسی ضمن اینکه موجب حماسه سیاسی می‌شود ترفندهای دشمنان را خنثی می‌کند افزود: شناسایی دشمن و آشنایی با ترفندهای دشمنان، ما را برای ایجاد حماسه سیاسی آماده می کند.

وی با اشاره به اینکه ابزارآلات نظامی و تجهیزات پیشرفته موجب قدرت و اقتدار ملی نمی‌شود، افزود: حضور در صحنه‌های مختلف به عنوان پشتیبان نظام نه تنها موجب نشان دادن اقتدار نظام می‌شود بلکه ترفند و توطئه های دشمنان نظام را خنثی می‌کند.

خطیب نماز جمعه بوشهر در ادامه بر بهره جستن از ماه های رجب، شعبان و رمضان تاکید کرد و افزود: در آستانه ورودبه این ماه های پرفضیلت هستیم باید از اکنون خود را برای استفاده از این ایام آماده کنیم.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول