اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از نماز جمعه امروز

گلستانی‌ها اهانت به مقدسات در سوریه را محکوم کردند

نمازگزاران گلستانی در اعتراض به اهانت سلفیان تکفیری به مقدسات دینی مسلمانان در سوریه امروز بعد از نماز عبادی و سیاسی جمعه در شهرهای مختلف استان راهپیمایی کرده و این اقدامات ضد انسانی را محکوم کردند.

گلستانی‌ها اهانت به مقدسات در سوریه را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نمازگزاران جمعه شیعه و سنی استان گلستان یکپارچه بعد از نماز به خیابان‌های اطراف مصلی‌های نماز جمعه آمده و با طی مسافتی اعتراض و انزجار خود را نسبت به این عمل غیرانسانی اعلام داشتند.

لازم به ذکر است سلفیان تکفیری در روزهای گذشته به هجوم به حرم «حجربن عدی»، یکی از یاران پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت علی (ع)، پیکر مطهر وی را از قبر بیرون آورده و به جای نامعلومی منتقل کردند.

همچنین آنها در اقدام وحشیانه دیگری آرامگاه «حضرت جعفربن‌ابیطالب» (ملقب به جعفر طیار)، برادر حضرت علی (ع) را به آتش کشیدند و تهدید کردند پیکر مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) را نیز از قبر بیرون می‌آورند.

راهپیمایان گلستانی امروز بعد از نماز جمعه با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، لا‌اله‌الا‌الله و محمد رسول‌الله انزجار خود را از جنایت‌های وهابیون سلفی در سوریه اعلام کردند.

راهپیمایی امروز نمازگزاران جمعه شیعه و سنی گلستان به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صورت گرفت.

دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش از این در اطلاعیه‌ای خود از ملت همیشه در صحنه ایران خواسته بود تا ضمن حضور پرشور و با صلابت خود در نماز جمعه 20 اردیبهشت در راهپیمایی این روز نیز شرکت کنند.

مردم شیعه و سنی استان گلستان نیز این دعوت را لبیک گفته و همگام و همصدا با سایر مسلمانان و آزادگان جهان، علیه طرح‌های توطئه‌آمیز، پلید و مزدورانه مثلث شوم استکبار جهانی یعنی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در اهانت و تخریب اماکن مقدس و مراکز زیارتی دینی توسط سلفی‌های وهابی و حملات وحشیانه صهیونیست‌های جنایت‌پیشه به جبهه مقاومت اسلامی خروشیدند.

نمازگزاران جمعه شیعه و سنی استان گلستان امروز فریاد وحدت و اتحاد خود را حول پرچم اسلام و شعار توحیدی «لااله‌الا‌الله، محمد رسول‌الله» بر آوردند.

انتهای پیام/83003/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول