اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی کشتی‌گیران خراسان‌رضوی در رقابت‌های جام تختی:

کشتی خراسان‌رضوی بیش از هر زمان نیازمند یکدلی مسئولان است

مربی کشتی گیران خراسان‌رضوی در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی گفت: کشتی خراسان‌رضوی در حال حاضر روند رو به رشدی دارد که ادامه آن نیازمند یکدلی و اتحاد مسئولان این ورزش است.

کشتی خراسان‌رضوی بیش از هر زمان نیازمند یکدلی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، حمید قشنگ که به همراه 9 آزادکار استان به رقابت‌های بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی که روزهای 19 و 20 اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، اعزام شده بود، اظهار داشت: در این رقابت‌ها اسماعیل نجاتیان در وزن 84 کیلوگرم مدال نقره را کسب کرد.

وی افزود: داود زارع نیز با قرار گرفتن در جمع کشتی گیران برتر وزن خود، مجوز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را به دست آورد.

مربی تیم کشتی خراسان‌رضوی در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی درباره عملکرد نمایندگان استان در این مسابقات گفت: آزادکاران اعزامی به این رقابت‌ها به جز کشتی‌گیر سنگین وزن که انتظارات را برآورده نکرد، کشتی‌های خوبی گرفتند.

قشنگ با اشاره به حضور کشتی گیران اوزان مختلف استان در تیم های ملی آزاد و فرنگی کشور، عنوان کرد: کشتی خراسان در حال بازگشت به دوران اوج خود است و در این شرایط بزرگان کشتی و مسئولان باید اختلاف‌نظرهای جزئی را حل کنند تا ورزش استان از این حیث آسیبی نبیند.

انتهای پیام/70002/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول