اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از نمایندگان تهران و خوزستان

نوری در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی سوم شد

رئیس هیئت کشتی استان قم از موفقیت کشتی‌گیر قمی در کسب عنوان سوم پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان خبر داد.

نوری در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی سوم شد

محسن حلوایی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بعد از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی و همچنین پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، اکنون تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان رقابت‌های مهمی در قالب تورنمنت‌های معتبر داخلی و خارجی را پیش رو دارد و مهمتر از همه اینکه در مسابقات جهانی کشتی فرنگی حضور خواهد یافت.

وی افزود: کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان نیز به منظور تقویت بنیه و توان تیم ملی و همچنین پشتوانه‌سازی در این تیم برای برخورداری از کشتی‌گیران آماده در صورت لزوم، اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی کرده است.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان علاوه بر مسابقات جهانی سال 2013، خیلی زود باید خود را آماده مسابقات جهانی، جام جهانی، قهرمانی آسیا و تورنمنت‌های سال آینده کند، ضمن اینکه رقابت‌های مهمی همچون بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی نیز پیش رو است.

وی تاکید کرد: طبیعی است که حضور در چنین میادین معتبری نیاز به این دارد که یک تیم ملی آماده و پرقدرت داشته باشیم و این تصمیم کادر فنی تیم ملی و همچنین فدراسیون کشتی قابل تقدیر است که باید برای تیم ملی یک پشتوانه بسیار خوب و قوی ایجاد شود.

حلوایی بیان داشت: ممکن است در برخی اوزان در حال حاضر تنها یک کشتی‌گیر آماده در تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان داشته باشیم که این می‌تواند به آینده تیم ملی ضربه بزند چرا که اگر خدای ناخواسته یک کشتی‌گیر آسیب ببیند، ممکن است آن وزن را در میادین مهم از دست بدهیم.

وی یاد آور شد: هیئت کشتی استان قم در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان سه نماینده داشت که به ترتیب در اوزان 74، 84 و 120 کیلوگرم برابر حریفان خود به روی تشک رفتند و تنها فرنگی‌کار وزن 120 کیلوگرم بود که موفقیت آمیز عمل کرد.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان کرد: در این مسابقات امیرحسین مولایی در وزن 74 کیلوگرم، علی زینتی رفاه در وزن 84 کیلوگرم و عباس نوری در وزن 120 کیلوگرم کشتی‌گیران قمی حاضر در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان به شمار می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از پیکارها و در وزن 120 کیلوگرم عباس نوری فرنگی‌کار ارزنده قمی که سابقه کسب مدال از مسابقات مهم کشوری و برون مرزی را نیز دارد با کسب مقام سوم یکی از امیدهای کشتی قم برای عضویت مجدد در تیم ملی نام گرفت.

انتهای پیام/78002/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول