اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم خبر داد

رقابت 3 آزادکار قمی در مسابقات کشتی جام بین‌المللی تختی

رئیس هیئت کشتی استان قم از رقابت سه کشتی‌گیر آزادکار قمی در مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام تختی خبر داد.

رقابت 3 آزادکار قمی در مسابقات کشتی جام بین‌المللی تختی

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ابراز کرد: مسابقات بین‌المللی کشتی جام تختی در رشته کشتی آزاد از جام‌های معتبر در تقویم فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) به شمار می‌رود و همه ساله کشتی‌گیران مطرح داخلی و خارجی در آن شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: این مسابقات همانند پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام که قم میزبان آن محسوب می‌شود، دارای اعتبار و اهمیت خاصی است و تمام کشتی‌گیران داخلی سعی‌ می‌کنند در انتخابی‌ها جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: حضور نزدیک به 10 کشور خارجی با حضور کشتی‌گیران مطرح خود در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی قطعی شده است و نکته مهم و حائز اهمیت برای ما حضور سه کشتی‌گیر قمی در این رقابت‌ها است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه همه ساله میزبان رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام هستیم هیچ وقت از بابت اینکه کشتی‌گیران ما با چه کم و کیفی در جام یادگار امام شرکت کنند هیچ نگرانی نداشتیم اما همیشه برای ما مهم بود که بتوانیم در هر شرایطی جواز حضور در جام تختی را کسب کنیم.

حلوایی تاکید کرد: اینکه در گذشته فاصله زیادی بین کشتی آزاد و کشتی فرنگی قم ایجاد شده بود را قبول دارم اما خوشبختانه تلاش‌های مجموعه همکاران ما در هیئت کشتی به بار نشسته و امروز شاهد حضور کشتی‌گیران آزادکار قم در جام بین‌المللی تختی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه و طبق تقویم هر ساله باید پیکارهای بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی همانند رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام به مناسبت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب در بهمن یا اسفند برگزار می‌شد اما این مسابقات نیز همانند جام یادگار امام به دلیل برگزاری پیکارهای جام جهانی کشتی فرنگی در اسفند ماه به میزبانی کشورمان به تعویق افتاد.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان کرد: اکنون که رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی به میزبانی تهران به انجام می‌رسد، کشتی‌گیران آزاد کار داخلی و حریفان آنها از کشورهای خارجی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری یعنی نوزدهم و بیستم اردیبهشت ماه در این جام به روی تشک می‌روند.

وی با اشاره به کشتی‌گیران قمی حاضر در مسابقات بین‌المللی جام تختی اظهار داشت: روح الله نعمتیان که عضو تیم ملی کشتی آزاد است به همراه سجاد محمدی و داود یارجانعلی سه کشتی‌گیر قمی حاضر در این دوره از رقابت‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول