اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌‌های کشتی باچوخه قهرمانی کشور در قوچان

کشتی باچوخه سبزوار قهرمان کشور شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان گفت: مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشور با حضور 140 کشتی‌گیر در قوچان برگزار شد.

کشتی باچوخه سبزوار قهرمان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، حمیدرضا برومند صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام نتایج این رقابت‌ها اظهار داشت: در بخش انفرادی و در وزن 70 کیلوگرم ابراهیم ولیان از تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار به مقام اول رسید، محمدرضا ارجمندی از تیم میزبان دوم شد و علی عباسی از اسفراین به مقام سوم دست پیدا کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان با اشاره به کسب مقام اول مجتبی زمانی کشتی‌گیر وزن 80 کیلوگرم شهرستان قوچان در رقابت‌های کشتی باچوخه قهرمانی کشور، گفت: هادی قدیمی و الیاس علی‌اکبری هر دو از تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار مقام‌های بعدی این وزن را از آن خود کردند.

وی افزود: مصطفی نیمروزی و محمد تیموری چوخه‌کاران وزن 90- کیلوگرم تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در دیدار نهایی این وزن به مصاف هم رفتند و به ترتیب به مقام‌های اول و دوم دست یافتند و جعفر یونسی از تیم قوچان در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی با اشاره به کسب مقام اول جواد محجوب جودوکار و کشتی‌گیر ارزنده چنارانی از تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در وزن 90+ کیلوگرم، افزود: در این وزن مسعود حاجی‌پور از فاروج به مقام دوم رسید و امیر جعفرزاده دیگر چوخه کار نماینده سبزوار به مقام سوم رقابت‌های کشتی باچوخه قهرمانی کشور دست پیدا کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان ادامه داد: در این رقابت‌ها کشتی‌گیرانی از شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، چناران، مشهد، تربت‌جام، بجنورد، آشخانه، شیروان، فاروج، اسفراین و ملارد تهران در چهار وزن با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار به عنوان قهرمانی رسید.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول