اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کشور عنوان کرد

روند مطلوب بازسازی منطقه زلزله‌زده شنبه با پشتکار مسئولان

معاون وزیر کشور گفت: روند بازسازی منطقه زلزله‌زده شنبه با جدیت و پشتکار مسئولان و مدیران استان بوشهر مطلوب است.

روند مطلوب بازسازی منطقه زلزله‌زده شنبه با پشتکار مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن قدمی در نشست مسئولان استان بوشهر در منطقه زلزله‌زده شنبه اظهار داشت: برای ساماندهی منطقه زلزله‌زده شنبه مسئولان استان به ویژه استاندار بوشهر تلاش بسیار زیادی داشته‌اند، به‌گونه‌ای که از ابتدای حادثه تاکنون روند امدادرسانی و بازسازی منطقه بدون وقفه انجام شده است.

وی با بیان اینکه به‌طور مرتب در جریان روند بازسازی منطقه هستم، افزود: بر اساس گزارشاتی که از روند بازسازی از سوی نمایندگان اعزامی از وزارت کشور ارائه شده است و با بازدیدهایی که از منطقه داشتیم، به‌طور کامل در جریان روند بازسازی قرار داریم و نشان می‌دهد که مسئولان پای کار هستند.

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور بر لزوم بازسازی مناطق مسکونی بر اساس استانداردهای لازم تاکید کرد و گفت: واحدهایی که احداث می‌شوند بر اساس استانداردهای سازمان نظام مهندسی باید از استحکام لازم برخوردار باشد تا در حوادث آینده مشکلی نداشته باشند.

معاون وزیر کشور با اشاره به نقش مهم ناظران ساختمانی در بازسازی واحدها تصریح کرد: هر چند در ساخت واحدها سرعت مهم است، ولی نباید فدای کیفیت شود و ناظران ساختمانی باید بر کیفیت اجرایی پروژه ها نظارت دقیق داشته باشند.

قدمی از پیگیری اعتبارات جبران خسارات سیل خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم خسارات وارد شده در این بخش را جبران کنیم و نسبت به بازسازی کامل مناطق آسیب دیده اقدام جدی داشته باشیم.

فرماندار دشتی هم گفت: از طرف مردم منطقه به ویژه از استاندار بوشهر و مدیران استان و ستاد مدیریت بحران کشور قدردانی می‌کنیم که شبانه‌روز برای بازسازی منطقه تلاش می‌کنند.

سیدعلی هاشمی افزود: از بنیاد مسکن انتظار است در احداث واحدهای مسکونی سرعت لازم را داشته باشند تا مردم در کم‌ترین زمان ممکن از سرپناه مطمئن برخوردار باشند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول