اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روستای شهرک پایین بخش خواجه در شهرستان هریس

رئیسِ‌جمهور نماز ظهر را در خانه بازسازی شده مناطق زلزله‌زده اقامه کرد

با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در روستای زلزله‌زده شهرک پایین شهرستان هریس 13 هزار مین واحد بازسازی شده به بهره‌برداری رسید.

رئیسِ‌جمهور نماز ظهر را در خانه بازسازی شده مناطق زلزله‌زده اقامه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، احمد‌ی‌نژاد بعد از ظهر امروز با حضور در روستای شهرک پایین از نزدیک در جریان بازسازی‌ها و وضعیت آسیب دیده‌ها از زلزله 21 مرداد سال گذشته ورزقان و اهر در منطقه ارسباران قرار گرفت.

محمود احمدی‌نژاد در ادامه برنامه‌های سفر به استان آذربایجان شرقی به منظور بازدید از نحوه عملیات بازسازی مناطق زلزله زده این استان در میان استقبال مردم روستای شهرک پایین از توابع بخش خواجه شهرستان هریس، وارد این روستا شد و از خانه‌های بازسازی شده در این روستای زلزله زده بازدید کرد.

رئیس جمهور با حضور در یکی از این خانه‌ها کلید آن را به طور نمادین به مالک واگذار کرد و نماز ظهر و عصر را در منزل آنان اقامه نمود.

روستای شهرک پایین از مناطقی بود که در زلزله اخیر بیشتر خانه‌های آن به طور 100 درصدی تخریب شده و امروز با تلاش مردم و بنیاد مسکن انقلاب خانه‌های اهالی روستا به طور کامل بازسازی و در اختیار آنان قرار گرفته است.

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول