اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار رودسر خبر داد

اختصاص 20 میلیارد ریال به پل ماچیان رودسر

معاون برنامه‌ریزی و امور عمران فرماندار رودسر از اختصاص 20 میلیارد ریال برای عملیات احداث پل ماچیان این شهرستان خبر داد.

اختصاص 20 میلیارد ریال به پل ماچیان رودسر

امیر جانبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به تخریب پل ماچیان رحیم‌آباد در جریان سیل تیر ماه سال گذشته، اظهار کرد: عملیات بازسازی پل ماچیان با انتخاب پیمانکار و تشکیل کارگاه عملیات انحراف آب و ساخته شدن سبدهای میله‌گرد برای تعبیه شمع‌ها و حفاری محل احداث شمع توسط دستگاه‌های حفاری برای شمع‌ریزی در حال انجام است.

وی از اختصاص مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار برای عملیات احداث پل ماچیان رودسر خبر داد و گفت: این میزان اعتبار از محل‌های ملی و استانی اختصاص یافته است.

این مسئول، میزان پیشرفت پروژه مذکور را با 20 درصد پیشرفت فیزیکی عنوان کرد و افزود: پل ماچیان راه ارتباطی رحیم‌آباد به رودسر و بلعکس است.

وی ادامه داد: با احداث آب‌نمایی که صورت گرفته در تردد راه ارتباطی هیچ مشکلی وجود ندارد و با اختصاص اعتبارات تکمیلی پیش‌بینی می‌شود این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد. جانبازی درباره احداث عملیات راه ارتباطی رحیم‌آباد به طول‌لات رودسر، اذعان کرد: این راه به طول سه کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 75 درصد در حال احداث است.

به گفته وی، یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی برای پروژه راه ارتباطی مذکور اختصاص یافته است. معاون برنامه‌ریزی و امور عمران فرماندار رودسر، خاطرنشان کرد: با احداث این جاده مسیر تردد در محور رحیم‌آباد به طول‌لات در سطح وسیع‌تر و با سهولت بیشتر امکانپذیر می‌شود.

وی، دستگاه اجرایی این پروژه را اداره کل راه و شهرسازی گیلان معرفی کرد.

انتهای پیام/84002/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول