اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار همدان خبر داد

برگزاری همایش 200 هزار نفری در همدان

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان گفت: به مناسبت بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر همایش پیاده‌روی خانوادگی 200 هزار نفری در همدان برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش 200 هزار نفری در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احسان قنبری صبح امروز در ستاد بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر شهرستان همدان با بیان اینکه در سوم خرداد برنامه پدران آسمانی در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود اظهار داشت: ائمه جماعات در سوم خرداد در بین نمازها به تشریح ابعاد حماسه آزادسازی خرمشهر خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در روز سوم خرداد به مناسبت بزرگداشت آزادسازی خرمشهر همایش پیاده‌روی 200 هزار نفری در همدان با حضور همه اقشار برگزار می‌شود.  

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان با بیان اینکه سالروز فتح خرمشهر در سال جاری با میلاد امام علی (ع) همزمان است افزود: برای بزرگداشت این رویداد صبحگاه مشترکی با همکاری بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش در مدارس همدان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم بیان داشت: در ایام برگزاری مراسم‌های شادی به مناسبت آزادسازی خرمشهر و میلاد حضرت امام علی(ع) می‌توان از این برنامه‌ها در راستای بصیرت‌افزایی جامعه برای حضور حداکثری استفاده کرد.

قنبری در پایان با توجه به اینکه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از دوم خرداد به مدت 20 روز طول می‌کشد ابراز داشت: در برنامه‌های روز سوم خرداد، 14 و 15 خرداد بهترین استفاده را باید برای حضور گسترده و حداکثری را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/89019/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول