اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در آبادان برگزار شد

در صبح جمعه گرم آبادان، مردم، مسئولان و ورزشکاران شهر آبادان مسافت زیارتگاه سید عباس تا بلوار ساحلی امام حسین (ع) را در قالب همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی پیمودند.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در آبادان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان با اعلام دیرهنگام برگزاری همایش پیاده‌روی در شهر آبادان دستگاه‌های اجرایی تمام امکانات را بسیج کرده و صبح جمعه با نظم خاصی پیاده‌روی خانوادگی را در آبادان برگزار کردند.

واحد سیار صدا و سیمای مرکز آبادان از بعد از ظهر پنجشنبه در محل حاضر و ادوات خود را مستقر تا واحد فنی مهیای پوشش زنده این همایش شود.

از اوایل صبح آدینه، گروه‌های مختلف با حضور در محل زیارتگاه سید عباس حرکت خود را با نشاطی مثال‌زدنی همگام با مسئولان استان و شهرستان آغاز و به طرف بلوار ساحلی امام حسین (ع) حرکت کردند.

ساعت هشت و 15 دقیقه صبح، شرکت کنندگان در همایش به محل استقرار تریبون همایش رسیدند و جمعیتی بیش از 5 هزار نفری را رقم زدند.

پخش زنده این مراسم در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران انجام پذیرفت و فاروق فتاحی، مجری صدا و سیمای مرکز آبادان و بهزاد کاویانی، مجری برنامه صبح و نشاط اجرای برنامه را بر عهده گرفتند.

در ادامه گروه ورزشکاران باستانی کار در جلوی جایگاه استقرار یافتند و به اجرای حرکات نمایشی و باستانی پرداختند که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

نوجوانان اسکیت‌باز شهر آبادان نیز از اجرا کنندگان حرکات ورزشی در این روز گرم بودند که با حرکات خود حاضران را به وجد آوردند.

در حاشیه این مراسم سیامک جلالی مربی و ورزشکار رزمی کار پر افتخار شهر آبادان به اجرای حرکات رزمی پرداخت. ورزشکاران رشته ورزشی پیت‌بال نیز در گوشه‌ای از مراسم به طور نمادین این ورزش پرتحرک را به اجرا در آوردند.

این برنامه در ادامه نیز با موزیک محلی توأم شد و خواننده بومی به اجرای موزیک عربی پرداخت که مورد تشویق و تمجید حاضران در مراسم قرار گرفت.

در پایان صندوق قرعه‌کشی با حضور مسئولان حاضر در مراسم به جایگاه برده شد و یک نوجوان 17 ساله برنده جایزه ویژه خودروی پراید شد.

همچنین چهار کمک هزینه سفر به مکه به چهار بانوی آبادانی به قید قرعه اهدا و قرار بر این شد تا 400 هدیه در آینده نزدیک قرعه‌کشی و تقدیم شهروندان شود.

در پایان این همایش، نام 20 نفر از شرکت کنندگان به طور نمادین خوانده شد که برنده جایزه این همایش شدند.

گزارش از علی دایلی

انتهای پیام/72013/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول