اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خواستار شد

حضور پررنگ دستگاه‌های اجرایی آبادان در برگزاری همایش پیاده‌روی

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خواستار حضور پررنگ دستگاه‌های اجرایی آبادان در برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان شد.

حضور پررنگ دستگاه‌های اجرایی آبادان در برگزاری همایش پیاده‌روی

به گزارش خبر گزاری فارس از آبادان، حمیدرضا گرشاسبی در جلسه برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی آبادان که در سالن اجتماعات فرمانداری آبادان با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که این توفیق اجباری و الهی نصیب خوزستان و شهر آبادان شده است.

*خوزستان در برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در کشور رکورددار است

وی افزود: خوزستان در برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در کشور رکورددار است؛ به طوری که این استان تاکنون 13 مرتبه اینگونه مراسم‌ها را میزبانی کرده و در همه آن‌ها سربلند بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: با توجه به دیر اعلام شدن برگزاری این مراسم، این امید می‌رود که مسئولان توانمند و ورزش‌دوست این شهر به سرعت زمینه‌های برگزاری همایش را مهیا کنند.

*آبادان در برگزاری برنامه‌های منظم نمونه است

وی اضافه کرد: آبادان، در زمینه برگزاری چنین مراسم‌های بزرگی، امتحانات بسیاری پس داده و این شهر نشان داده علاوه بر داشتن مردان بزرگ در چنین روز‌هایی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

گرشاسبی عنوان کرد: حضور مردم در استقبال از ضریح مطهر سالار شهیدان بر همه این ادعاها صحه می‌گذارد.

وی ادامه داد: آبادان در زمینه برگزاری منظم مراسم‌های بزرگ، نمونه و همیشه در چنین رویدادهایی زبانزد خاص و عام است.

*تهیه جوایز/ دعوت مردم از طریق پیامک

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: از سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌خواهیم هرکدام به نوبه و به نام خود تبلیغاتی را در سطح شهر انجام داده و جوایزی را تهیه کنند تا رغبت مردم برای شرکت در این همایش بزرگ بیشتر شود.

وی در پایان عنوان کرد: وقت بسیار تنگ است و هیچ استانی توان برگزاری چنین همایشی در فاصله سه روز را ندارد، در همین راستا صدا و سیما در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد کرد و مردم از طریق پیامک نیز به این همایش دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/72001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول