اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

دادگاه عمومی آبپخش هفته جاری افتتاح می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: دادگاه عمومی آبپخش هفته جاری افتتاح می‌شود.

دادگاه عمومی آبپخش هفته جاری افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مصطفی رضایی صبح امروز در مراسم تجلیل از مقام معلم در آبپخش اظهار داشت: جامعه فرهنگی در تمامی جوامع بشری از مهم‌ترین اقشار جامعه محسوب می‌شوند و بیشترین اثرگذاری را بر تحرکات و فعالیت‌های جامعه متبوع خود دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اضافه کرد: همراهی و همفکری فرهنگیان از ابزارهای مهم اجتماعی است که مسئولان در اختیار دارند و شوراها همواره تلاش خود را برای بهره‌برداری از این ابزار به‌کار گرفته‌اند.

رضایی مشورت با نخبگان و جامعه فرهنگی را عامل موفقیت شهرداری و شورای آبپخش دانست و بیان داشت: فرهنگیان آبپخشی همیشه کارآمدترین و بهترین راهکارها را به شهرداری و شورای شهر ارائه داده‌اند و تمامی کارها و فعالیت‌هایی که انجام می‌شود، با همفکری جامعه فرهنگی و نخبگان صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: از وقتی که در جریان مشکلات پست‌بندی آموزگاران جدید‌الاستخدام قرار گرفته‌ام، پیگیری‌ها برای رفع این مشکل را از طریق بحث و گفت‌وگو با مدیریت ارشد شهرستان و مسئولان آموزش و پرورش شروع کرده‌ام.

این مسئول اذعان داشت: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته موافقت مسئولان شهرستان برای فعالیت آموزگاران جدیدالاستخدامی که سال‌ها در نهضت سواد آموزی فعالیت داشته‌اند، در پست‌بندی آموزگاران در سال تحصیلی آتی در منطقه آموزشی آبپخش به‌کار گیری می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های اداری آبپخش از اولویت‌های مهمی است که شورای شهر در سالَ‌های اخیر مکررا پیگیری‌هایی در ارتباط با آن انجام داده و نتایجی نیز در این زمینه حاصل شده و در همین راستا شاهد استقرار نمایندگی چند اداره در شهر آبپخش بوده‌ایم.

رضایی ابراز داشت: با پیگیری‌های مکرری که به‌منظور افتتاح دادگاه عمومی بخش آبپخش داشته‌ایم، پنج‌شنبه هفته جاری با حضور مسئولان شهرستان شاهد افتتاح دادگاه عمومی آبپخش خواهیم بود.

وی افزود: رفع مشکل آسفالت معابر و خیابان‌های شهر از خواسته‌های مهمی است که شهروندان همواره بر آن تاکید داشته‌اند و در روزهای آتی با جدیت در دستور کار مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

رضایی گفت: بر اساس توافقی که با شهردار داشته‌ایم، شهرداری طی یک هفته آینده تمامی معابر شهری را که در اثر اجرای پروژه گاز دچار اشکال شده‌اند، ترمیم و بازسازی می‌کند.

انتهای پیام/2452/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول