اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه سمنان:

هتک حرمت به قبر مطهر حجر بن عدی نشانه ترس از شیعه است

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان سمنان با اشاره به تخریب مدفن مطهر حجر بن عدی گفت: این عمل قبیحانه نشانه ضعف دشمن و ترس از شیعه است.

هتک حرمت به قبر مطهر حجر بن عدی نشانه ترس از شیعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام محمدتقی خیری‏گنجی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: حجر بن عدی از یاران باوفای حضرت علی (ع) و جزو کسانی بود که برای اثبات شایستگی ایشان از حضرت علی (ع) حمایت کرد و به خاطر ایستادگی‏اش به شهادت رسید.

وی با حرام شمردن نبش قبر بر اساس قرآن افزود: دشمنان با انجام دادن این کار پست نمی‏توانند شیعه را تضعیف کنند و مسلمانان در مقابل این اعمال ناپسند سکوت نخواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: این جسارت‌ها به نیت براندازی شیعیان بوده، اما خداوند از نیت آنها آگاه است.

خیری‏گنجی به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن انتخابات باید با افزایش بصیرت و دانایی و همچنین در نظر داشتن فرمایشات مقام معظم رهبری، شخص صالح را برگزینیم.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول