اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

تکفیری‌ها نه اهل سنت و نه شیعه را قبول دارند

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه تکفیری‌ها با اهانت به مرقد صحابه پیامبر (ص) ثابت کرده‌اند که مسلمان نیستند، گفت: آنان با عمل خود نشان دادند که نه اهل سنت و نه شیعه را قبول دارند.

تکفیری‌ها نه اهل سنت و نه شیعه را قبول دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی در مصلی امام خمینی(ره)  اظهار کرد: بی تردید تروریست‌های تکفیری با این اقدامات بی‌شرمانه و هتاکانه روح و دل مؤمنان را به درد آوردند.

وی افزود: این عمل اهانت آمیز به یقین اقدامی از سوی دشمنانی است که زوال و نابودی خود را در اتحاد و همدلی مسلمانان می‌بینند.

خطیب جمعه بجنورد با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و مزدوران استکبار و صهیونیسم جهانی باید بدانند که جهان اسلام با حفظ یکپارچگی خود در برابر تکفیری‌ها می‌ایستد،  تصریح کرد: بی‌گمان دشمنان اسلام با این حرکات شنیع نمی‌توانند موج بیداری اسلامی و روحیه ضد استکباری مسلمانان را کم رنگ کنند و در میان آنان تفرقه بیاندازند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام اوج نادانی وهابیون تکفیری است، گفت: این اقدام اهانت آمیز بی پاسخ نخواهد ماند.

امام جمعه بجنورد از حجر بن عدی به عنوان صحابه پیامبر اکرم(ص) یاد کرد و افزود: این شخصیت گرانقدر همواره در رکاب حضرت محمد (ص) و امام علی(ع) بودند.

وی همچنین فرا رسید ماه رجب را برشمرد و اظهار کرد: باید از فیوضات این ماه عزیز حداکثر استفاده معنوی را داشت.

به گفته حجت‌الاسلام یعقوبی ماه رجب مقدمه برای ورود به ماه رمضان ضیافت الله است از این رو از این فرصت نهایت استفاده را باید برد.

انتهای پیام/63002/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول