اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خرم‌آباد:

هیئت‌های اجرایی امانت‌دار رای مردم هستند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان خرم‌آباد گفت: هیئت‌های اجرایی امانت‌دار رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا هستند.

هیئت‌های اجرایی امانت‌دار رای مردم هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری صبح امروز در جلسه توجیهی، آموزشی اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان که در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، در سخنانی به تبیین نقش هیئت‌های اجرایی در انتخابات پرداخت و آنان را به رعایت انصاف و پرهیز از اعمال سلائق شخصی دعوت کرد.

وی بر لزوم رعایت انصاف و پرهیز از اعمال نظرهای شخصی اعضای هیئت اجرایی انتخابات در بررسی صلاحیت نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد.

ولی پوری اعضای هیئت اجرایی انتخابات را به عنوان معتمدین محلی مردم و دولت برشمرد و گفت: اعتماد مردم به شما باعث افزایش مسئولیت‌هایتان در قبال انتخابات آتی گشته و هرکدام از شما نماینده فرد فرد اجتماع در روند برگزاری انتخابات است.

وی اظهار داشت: اعضای هیئت اجرایی انتخابات در قبال اعتماد مردم عهده‌دار وظایفی هستند که مسئولیت آن‌ها در این راه را خطیرتر می‌سازد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان خرم‌آباد در سخنان خود به فرمایش‌های مقام معظم رهبری(مدظله) در سال جدید اشاره کرد و گفت: با بسترسازی مناسب و اعتمادسازی باید زمینه حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات را رقم زنیم تا حماسه سیاسی که مد نظر معظم له است، تحقق یابد.

ولی پوری از اعضای هیئت اجرایی خواست تا ضمن حفظ قاطعیت خود با حفظ اسرار مردم به ویژه نامزدهای انتخابات، حفظ شأن و منزلت همه افراد را نیز در دستور کار خود قرار دهند و با پرهیز از دخالت نظرات شخصی و تنها براساس موازین قانونی تایید یا رد صلاحیت نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را اجرایی و عملی کنند.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول