اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی‌ بانک‌های هرمزگان اعلام کرد

جذب 98.5 درصد از منابع بانکی هرمزگان در سال 91

براساس اعلام شورای هماهنگی بانک‌ها، 98.5 درصد از کل سهم منابع بانکی هرمزگان در سال 91 جذب شده است.

جذب 98.5 درصد از منابع بانکی هرمزگان در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی، استاندار هرمزگان امروز در نشست شورای هماهنگی بانک‌های این استان با بیان اینکه بانک‌ها باید با منابع خود راه تقویت و توسعه جامعه و رفع نیازها را در پیش بگیرند و آن را مدنظر داشته باشند، اظهار داشت: طی سال 91 بانک‌های استان و سیستم بانکی گام‌های خوبی را در راه توسعه استان برداشته است.

این مسئول ادامه داد: براساس اعلام شورای هماهنگی بانک‌های استان، میزان منابع بانکی استان در سال 91 بالغ بر 45 هزار میلیارد تومان بوده است.

عزیزی با بیان اینکه بیش از 44 هزار میلیارد تومان از این اعتبار جذب شده است، افزود: این رقم برابر با 98.5 درصد از کل سهم منابع بانکی استان است.

وی با بیان اینکه واگذاری تسهیلات در استان از روند خوبی برخوردار بوده است، اضافه کرد: اقدامات مناسب و درخور توجهی در حوزه تقویت زیرساخت‌های اقتصادی استان توسط بانک‌ها صورت گرفته است.

عزیزی با بیان اینکه اراده و نیت بانک‌ها در سال جاری نیز به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کند، اضافه کرد: عملکرد بانک‌های مستقر در هرمزگان در پرداخت تسهیلات مربوط به مشاغل خانگی نیز در نوع خود ستودنی است؛ به نحوی که این امر مشکلات بسیاری را در حوزه اینگونه شغل‌ها ترفیع کرده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه جایگاه بانک‌ها در پویایی واحدهای صنعتی نیز ارزنده و قابل توجه است، افزود: در این بخش باید از سرمایه‌گذاران با هدف تولید ملی حمایت کنیم.

عزیزی گفت: طی سال 91 بانک‌های استان توانسته‌اند 700 میلیارد تومان تسهیلات را در قالب طرح بنگاه‌های زودبازده پرداخت کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که سهم باقیمانده از این اعتبارات نیز به زودی واگذار و پرداخت شود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: بانک‌ها ضمن توجه به اتمام سریع‌تر تعهدات خود در سال 91، باید باید منابع خود را نیز همسو و همگام با الویت‌ها و سیاست‌های استان در سال 92 هدفگذاری و سوق دهند.

وی با بیان اینکه باید طوری رفتار کرد که جوابگوی نیازهای مردم و جامعه باشیم، افزود: در طرفی دیگر نیز در جذب مطالبات بانک‌ها باید با جدیت هرچه تمام‌تر رفتار و حرکت کرد، چراکه نباید گذاشت از حقوق عمومی مردم زیاده‌خواهان بخواهند سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول