اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سفری یک ماهه

دونده هرمزگانی مسیر 1300 کیلومتری بندرعباس تا مرقد امام را می‌دود

دونده هرمزگانی که طی روزهای گذشته سفر پیاده خود را به سمت تهران با هدف رسیدن به مرقد مطهر امام از بندرعباس آغاز کرده است، ظهر امروز وارد شمالی‌ترین شهرستان این استان شد.

دونده هرمزگانی مسیر 1300 کیلومتری بندرعباس تا مرقد امام را می‌دود

این دونده جوان رودانی که در بدو ورود به شهر حاجی‌آباد مورد استقبال مردم و جمعی از مسئولان قرار گرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان بیان داشت: من راه را به نیت پنج تن آل ابا و با هدف تجدید میثاق با آرمان‌ها و اهداف مقدس جمهوری اسلامی صبح 14 اردیبهشت آغاز کردم که مسیر 1300 کیلومتری بندرعباس را به سمت حرم مطهر حضرت امام (ره) را با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی و بعد از یک ماه در روز 14 خرداد به حرم مطهر امام راحل خواهم رسید.

علی زارعی با بیان اینکه برای طی این مسافت سه سال در اردوی‌های شمال، کیش و بندر عباس بوده و روزانه بین 10 تا 20 کیلومتر تمرین داشته است، اظهار داشت: سال آینده از حرم مطهر امام راحل به سمت مشهد مقدس حرکت می‌کنم.

وی ادامه داد: برنامه من در سال سوم از شلمچه به سمت کربلاست و در سال چهارم از کربلا به سمت مدینه و در سال پنجم از حرم حضرت زینب (س) به سمت فلسطین حرکت خواهم کرد و به مردم فلسطین خواهم گفت که ما حمایتتان خواهیم کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال بنام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: من یک جوان نسل سومی هستم و می‌خواهم به رهبرمان بگویم ما هم مثل جوانان نسل اول و دوم مثل کوه پشت سرتان ایستاده‌ایم.

علی زارعی در ادامه افزود: آمریکا و اسرائیل باید بداتند اگر میلیاردها دلار خرج کنند باز هم نمی‌توانند بر جوانان ایرانی غلبه کنند، این راهی که من شروع کرده‌ام راه سختی نیست ما آماده عبور از سخت‌ترین موانع هستیم و حاضریم جانمان را در این راه بدهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حاجی‌آباد نیز در هنگام استقبال از دونده هرمزگانی گفت: همه مسئولان باید قدر این تلاش شما را بدانند و این یک نوع احترام به ورزشکاران و احترام به قدر و منزلت امام راحل خواهد بود.

حجت‌الاسلام جواد قنبری افزود: ان‌شاالله که این کار شما باعث انگیزه برای جوانان دیگر یاشد و برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت را از خداوند منان خواستاریم.

انتهای پیام/88002/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول