اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حوزه استاندار هرمزگان:

بر تداوم برگزاری ملاقات‌های مردمی تاکید داریم

مشاور و مدیر کل حوزه استاندار هرمزگان با بیان اینکه پیگیری و رفع مشکلات مردم تکلیف هر مدیری است گفت: دولت دهم و به تبع آن استانداری هرمزگان تا آخرین لحظه از فرصت خدمت‌گزاری بر برگزاری دیدارهای مردمی مسئولان تاکید دارند.

بر تداوم برگزاری ملاقات‌های مردمی تاکید داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، فرهاد سعدی امروز در حاشیه ملاقات مردمی استانداری هرمزگان، با اشاره به اهداف ملاقات‌های مردمی و دنبال کردن آن توسط دولت اظهار داشت: هدف از دیدارهای مردمی مسئولان با مردم برداشتن گام‌های موثر در راستای برقراری ارتباط و تعامل دوسویه میان مردم و مسئولان است.

مشاور و مدیر کل حوزه استاندار هرمزگان ابراز داشت: همواره در بخش‌هایی از جامعه شهروندانی هستند که به دلیل دوری مسافت و هزینه‌های حمل و نقل دسترسی کمتر و نامستمر به بخش‌های دولتی دارند که این امر سبب می‌شود امور مردم به زمین بماند.

به گفته وی، ملاقات‌های مردمی و راه‌اندازی سامانه سامد سبب شده است که مردم به بخش‌های مورد نیاز دولتی با سهولت و هزینه کمتری دست پیدا کنند و مشکلات مردم در روندی تسهیل شده به بخش‌های مرتبط انتقال و رجوع داده شود.

سعدی بیان کرد: تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف دولتی در هرمزگان در راستای تکریم ارباب رجوع روزهای سه شنبه را به دیدارهای مردمی اختصاص می‌دهند که در این راستا بنا داریم این روند را تا آخرین لحظه از زمان دولت برای خدمت رسانی حفظ کنیم.

مشاور و مدیر کل حوزه استاندار هرمزگان افزود: دیدارهای مردمی دریچه روشنی به روی مسئولان باز می‌کند تا در کنار برنامه‌ریزی‌های کلان خود در حوزه‌های مختلف، عمرانی، خدمات شهری، تامین سرانه‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و ... به صورت چهره به چهره با مردم در ارتباط باشند و مشکلات را مستقیم از زبان مردم بشنوند.

وی خاطر نشان کرد: دیدارهای مردمی علاوه بر اینکه مسئولان را به متن جامعه متصل می‌کند، امید را در دل مردم زنده نگه می‌دارد.

مشاور و مدیر کل حوزه استاندار هرمزگان با اشاره به تاکید نماینده عالی دولت در استان مبنی بر تکریم ارباب رجوع به عنوان اولویت کار مسئولان، ابراز داشت: مدیران از جنس مردم و خدمتگزار آنان هستند و تکریم ارباب رجوع اولویت کار مسئولان است.

سعدی در پایان گفت: پیگیری و رفع معضلات و مشکلات مردم وظیفه و تکلیف هر مدیری است .

گفتنی است در ملاقات مردمی این هفته که با حضور مدیران کل استانداری و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد بیش از 114 نفر مشکلات خود را در حوزه مسکن، اشتغال، تحصیل، ازدواج و ... مطرح کردند.

انتهای پیام/2310/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول