اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد

آمادگی بنادر و دریانوردی هرمزگان برای توسعه‌ همکاری‌ متقابل با دانشگاه‌ها

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این اداره‌کل برای توسعه همکاری‌های متقابل با دانشگاه‌ها آمادگی کامل دارد.

آمادگی بنادر و دریانوردی هرمزگان برای توسعه‌ همکاری‌ متقابل با دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدعلی استیری ظهر امروز در نشست امضای تفاهمنامه همکاری مشترک و متقابل با دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اظهار داشت: اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان آمادگی خود را در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و در اختیار گذاشتن تمام ظرفیت‌های موجود در این اداره‌کل برای ایجاد یک همکاری مشترک و متقابل با دانشگاه  آزاد اسلامی واحد بندر لنگه اعلام داشته و از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی، پتانسیل بالای سازمان بنادر و دریانوردی و بندر شهید رجایی برای ایجاد یک بستر عملیاتی مناسب و پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد و همچنین تربیت نیروهای متخصص بومی با توجه به استعداد خوب جوانان هرمزگانی را از جمله مزیت‌ها و ویژگی این تفاهمنامه برشمرد.

عبدالله دن، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندر لنگه نیز با بیان شرح مختصری از توانمندی‌ها و عملکرد یازده ساله دانشگاه آزاد واحد بندر لنگه گفت: استفاده از توانمندی‌های علمی و عملی دانشگاه آزاد در توسعه صنایع دریایی و دریانوردی بدون شک به پیشبرد این صنایع کمک شایانی می‌کند و کادر مجرب علمی این دانشگاه و دانشجویان با استعداد این واحد آموزشی زمینه‌ساز این امر مهم خواهند بود.

بازدید میدانی از تجهیزات و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر لنگه نیز بخش دیگری از برنامه‌های شرکت‌کنندگان در این نشست بود.

یادآور می‌شود؛ در نشست مشترکی که با حضور سیدعلی استیری، عضو هیئت عامل و معاون امور دریایی سازمان و هیئت همراه با عبدالله دن، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه، معاونان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه  صورت گرفت، دو طرف پس از بحث و تبادل نظر در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی برای ایجاد همکاری دو جانبه به توافق رسیدند.

انتهای پیام/88007/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول