اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

برخی از پروژه‌های سفر دولت ماهیت تاریخی پیدا کرده است

امام جمعه شهرستان نور گفت: برخی از پروژه‌های سفر دولت به دلیل طولانی شدن ماهیت تاریخی پیدا کرده است که باید در سفر چهارم مورد توجه جدی قرار گیرد و خاتمه یابد.

برخی از پروژه‌های سفر دولت ماهیت تاریخی پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت الاسلام عبدالرحمان باقرزاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نور که با حضور فریدون عباسی نماینده ویژه رئیس جمهور که در سفر استانی دولت به مازندران به این شهرستان رفته است، اظهار داشت: سفرهای استانی از اقدامات مهم و قابل تحسین دولت نهم و دهم بوده که تاثیرگذاری آن بررسی پوشیده نیست.

امام جمعه نور از انتخاباتی شدن بخشی از سفر آخر ریاست جمهوری که بر سر زبان‌ها است انتقاد کرد و اظهار داشت: امیدواریم این‌گونه نباشد ولی بخش عمده سفر آشنایی با مشکلات استانی، شهرستانی، پیگیری، رفع مشکلات مصوبات سفرهای قبلی و تقسیم امکانات ستودنی است.

وی با اشاره به ویژگی شهرستان نور و بیان سابقه درخشان علم و اندیشه و افتخارات دوران دفاع مقدس ابراز داشت: مردم این شهرستان انتظار دارند دولت دهم در دوران باقیمانده خدمت خود برخی از پروژه‌ها که به دلیل طولانی شدن ماهیت تاریخی پیدا کرده یا میراثی شده را به عنوان هدیه دولت و ارمغان سفر چهارم مورد توجه جدی قرار گیرد و خاتمه یابد.

باقرزاده راه را بستر توسعه منطقه عنوان کرد و افزود: یکی از مشکلات شهرستان راهسازی است، از جمله محور نور ـ چمستان ـ آمل که تلفات متعدد در آن یک زخم کهنه شده و در انتظار اختصاص اعتبار کافی و تسریع برای خاتمه کار است.

امام جمعه نور مشکل زباله را از دیگر مشکلات عمده شهرستان عنوان کرد و گفت: مشکل زباله به عنوان یک مشکل حاد زیست‌محیطی است که استان و کشور نیز با آن درگیر است و نیاز است چاره‌اندیشی شود تا این معضل رفع شود.

وی ادامه داد: بحث کمپوست و زباله‌سوز از سال‌ها قبل مطرح شد و جزو نخستین شهرستان برای اجرا طرح مطرح بوده لیکن تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفته است، بنابراین تخصیص اعتبارات لازم و مناسب برای پروژه‌های راهسازی، زباله، کمربندی و... در اولویت پیگیری‌ها است.

 انتهای پیام/86021/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول