اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان:

شهدای فرهنگی پیشگام عرصه‌های گوناگون دفاع مقدس بودند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان شهدای فرهنگی را پیشگام عرصه‌های گوناگون دفاع مقدس عنوان کرد که امروز به عنوان الگویی برای قشر فرهیخته دانش‌آموزان معرفی می‌شوند.

شهدای فرهنگی پیشگام عرصه‌های گوناگون دفاع مقدس بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان حق‌رضا نادرپناه عصر امروز در یادواره شهدای فرهنگی دهگلان با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری و شهید شاخص فرهنگی شهید اسدالله کلهرزاده، پاسداشت مقام و منزلت شهدا را رسالت همه اقشار جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: همه ما با توجه به مسئولیتی که داریم باید در راستای توسعه و ترویج فرهنگ شهادت تلاش کنیم.

نادر پناه با اشاره به اینکه شهدا معلمین ارزشمند جامعه اسلامی ایران هستند گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در واقع یادآوری هشت سال دفاع مقدس است.

وی آشناسازی نسل جوان امروز با فرهنگ ایثار و شهادت را از ضروریات دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و تصریح کرد: یادواره شهدا فرصتی است که الگوی واقعی قشر جوان یعنی شهدا را به جامعه و بالاخص دانش‌آموزان معرفی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان در ادامه اذعان کرد: به یاری خدا با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای بی‌نظیر و ماندگار از خود بر جای گذاشته و انتظار می‌رود که مردم این شهرستان همگام با ملت شریف ایران اسلامی با حضور خود در پای صندوق رای یک‌بار دیگر همه دوستان انقلاب را شاد و دشمنان را مأیوس کنند.

وی شهدای فرهنگی را پیشگام عرصه‌های گوناگون دفاع مقدس دانست و گفت: زمانی انسان می‌تواند این پیشگامی را حفظ کند که با اتکا به قدرت، دانش و ایمان، توفیق خداوند منان را کسب کند.

امام جمعه دهگلان هم در این مراسم گفت: صلابتی که ملت ایران در سایه حضور خود در صحنه‌های مختلف کسب کرده است خدشه‌ناپذیر است و تاکنون هیچ ابرقدرتی نتوانسته است این صلابت و اقتدار را در 34 سال گذشته بشکند.

ماموستا جمال جعفری اهمیت و حساسیت حضور در انتخابات پیش‌رو و همچنین انتخاب آگاهانه و اصلح را یادآور شد و تصریح کرد:‌ همه اقشار به ویژه معلمان و تربیت‌یافتگان در دامن این قشر فرهیخته با آگاهی، بصیرت و شناخت حقیقی از کاندیداهای اصلح در انتخابات حاضر شده و بار دیگر نمایشی از عزت و صلابت را نشان می‌دهند.

وی در پایان با یادآوری اینکه در سایه هدایتگری رهبر فرزانه انقلاب و حضور آگاهانه این مردم دشمنان حتی جرأت کوچک‌ترین تعرض و جسارت به این کشور و ملت ایران را ندارند، خاطرنشان کرد: ملت ما در تمام صحنه‌ها که دشمن خواسته توطئه‌ای بکند به گونه‌ای عمل کردند تا زمینه پشیمانی آنها فراهم آید.

انتهای پیام/79013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول