اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شانس بیشتری نسبت به تیم پرسپولیس داریم

کرانچار: تکلیفم با سپاهان تا روزهای آینده مشخص می‌شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من و باشگاه طی روزهای آینده باید مواضعمان را نسبت به یکدیگر اعلام کنیم تا تکلیفمان برای ادامه همکاری مشخص شود.

کرانچار: تکلیفم با سپاهان تا روزهای آینده مشخص می‌شود

زلاتکو کرانچار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی تیمش برابر پرسپولیس در فینال جام حذفی اظهار کرد: در بازی برگشت برابر پرسپولیس یک نیمه را ضعیف ظاهر شدیم، اما اطمینان دارم که دیگر آن نیمه ضعیف تکرار نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در صورتی‌که قصد داشته باشیم آن دیدار را به خوبی مشاهده کرده باشیم می‌بینیم که در بازی برگشت برابر پرسپولیس دیدار را با یک گل آنهم بر اثر اشتباه خودمان واگذار کردیم نه بر اثر شیوه و تاکتیک تیم حریف.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در این مدت فرصت داشتیم تا به لحاظ تاکتیکی انسجام بیشتری پیدا کنیم و هم اینکه بازیکنان را به شادابی و طراوت برسانیم ضمن اینکه دیدار با پرسپولیس فینال جام حذفی است که خود به خود یک انگیزه خودجوشانه را به بازیکنان می‌دهد و اطمینان داشته باشید دیگر نتیجه دور برگشت در لیگ برتر تکرار نمی‌شود.

وی با اشاره به حضور کم تعداد تماشاگران در بازی سپاهان و الغرافه در ورزشگاه فولادشهر تاکید کرد: تعداد کم هواداران سپاهان به این دلیل بود که بازی ما از اهمیت خاصی برخوردار نبود و تکلیف تیم‌های صعود کننده از قبل مشخص شده بود اما آنچه را که می‌توانم قول بدهم این است که هواداران ما در بازی برابر پرسپولیس به تعداد بسیار زیاد حضور خواهند داشت و آن ظرفیت متعلق به خودشان را در ورزشگاه آزادی پر می‌کنند.

کرانچار افزود: احساس می‌کنم ما شانس بیشتری نسبت به تیم پرسپولیس داریم اگرچه تیم تهرانی نیز صاحب کیفیت خوبی است.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت شکست برابر پرسپولیس باشگاه تمایل به ادامه همکاری با شما را دارد یا خیر گفت: از آنجایی که برنامه‌های فشرده‌ای تا به حال داشته‌ایم و رقابت‌های کلیدی بسیاری با کیفیت بالا در آن رقم خورده فرصتی نه برای من و نه برای باشگاه ایجاد نشده تا قصدد داشته باشیم به شکل جدی مذاکره‌ای داشته باشیم، اما اطمینان دارم باید یا پیش از آخرین بازیمان یا پس از آن مواضع خودمان را درقبال یکدیگر اعلام کنیم تا تکلیفمان برای ادامه همکاری با یکدیگر مشخص شود.

انتهای پیام/63020/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول