اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

مراقب باشیم سقیفه‌سازان مجدداً روی کار نیایند/ دم‌زنندگان از رابطه با آمریکا فتنه‌گرند

امام جمعه تویسرکان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری امسال همه باید با هوشیاری کامل مراقب باشیم سقیفه‌سازان مجدداً روی کار نیایند و مسند قدرت‌ را بر دست نگیرند.

مراقب باشیم سقیفه‌سازان مجدداً روی کار نیایند/ دم‌زنندگان از رابطه با آمریکا فتنه‌گرند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمد‌علی ارزنده پیش از ظهر امروز در همایش سقیفه‌شناسی در جمع طلاب حوزه علمیه در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی این شهرستان،با محکوم کردن تعرض هتاکان به مرقد حجر بن عدی از اصحاب پیامبر اسلام(ص)، اظهار کرد: شناخت و آگاهی کامل رویدادهای تاریخ‌ساز برای عبرت‌گیری از آنها، لازمه بیداری و هوشیاری ماست، برای اینکه خدای ناکرده بر اثر ناآگاهی، امروز از جرگه سقیفه‌سازان نباشیم.

وی با اشاره به اینکه هتاکان به مرقد صحابه رسول‌الله(ص) با اینکه ادعای مسلمانی می‌کنند اما آنها بیان کردند به زودی قبر امیرالمؤمنین(ع) را ویران خواهند کرد، تصریح کرد: عامل تعرض به مرقد حجر بن عدی صحابه پیامبر(ص) به طور قطع رژیم صهیونیزم غاصب است.

امام جمعه تویسرکان گفت: در زمان حضرت علی(ع) بیشتر کسانی که ادعای دیانت می‌کردند زرق و برق دنیا و آسایش‌طلبی آنها را گرفت، با اینکه حقانیت امیر المؤمنین(ع) را می‌دانستند اما از حضرت فاصله گرفتند.

وی در این بخش از سخنان خود تأکید کرد: اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عموم مردم و بدنه جامعه اسلامی جان بر کف علی زمان خودشان هستند و بر همین اساس کسانی که شورای رهبری را مطرح می‌کنند و تصمیم می‌گیرند، بر اجرایی شدن آن، کار به جای نمی‌برند.

ارزنده افزود: همه باید حواسمان باشد که جلوی تشکیل شورای رهبری را بگیریم و نگذاریم علی زمان مجدداً خانه‌نشین شود.

وی اضافه کرد: امروز باید هوشیار باشیم کسانی ‌که حرف از رابطه با آمریکا می‌زنند و می‌گویند ما سر جنگ با اسرائیل را نداریم فتنه‌گر یا حامی فتنه هستند، تلاش کنیم با ارتقا و تعمیق بصیرت و بینش خود این افراد را خوب بشناسیم.

امام جمعه شهرستان تویسرکان با تأکید شناخت گروه انحرافی، تصریح کرد: اگر غفلت کنیم همان تاریخی که در صدر اسلام رقم خورد در زمان ما هم به شکل دیگر در قالب انسان‌ها و اسامی دیگر تکرار خواهد شد.

وی با اشاره به انتخابات پیش ‌رو، متذکر شد: هنگام انتخابات ریاست جمهوری سال جاری باید با هوشیاری کامل مراقب باشیم سقیفه‌سازان مجدداً روی کار نیایند و مسند قدرت‌ را بر دست نگیرند.

ارزنده در پایان تبعیت از ولایت فقیه را راهکار انتخابات پرشور و انتخابی اصلح عنوان کرد و گفت: سعی کنید برای شناخت درست کاندیدای اصلح اطلاعات را از اهل نظر و صادق جویا شویم.

اتهای پیام/89010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول