اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه جشنواره تئاتر اردیبهشت بوشهر

30 نفر از برگزیدگان تئاتر استان بوشهر تجلیل شدند

30 نفر از برگزیدگان تئاتر استان بوشهر در حاشیه این آیین اختتامیه جشنواره اردیبهشت تئاتر استان بوشهر که صبح امروز برگزار شد، تجلیل شدند.

30 نفر از برگزیدگان تئاتر استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد مظفری رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در حاشیه این آیین اختتامیه جشنواره اردیبهشت تئاتر گفت: در مراسمی که با حضور هنرمندان تئاتر سراسر استان و مسئولان فرهنگی و پیشکسوتان تئاتر استان بوشهر در مجتمع فرهنگی و هنری بوشهر برگزار شد از 30 نفر از فعالان عرصه نمایش و برگزیدگان تئاتر استان در سال 91 تقدیر شد.

مظفری با اعلام اینکه در سال 91 به لحاظ اجرای عمومی در بوشهر یک رکورد زده شد، افزود: این در حالی بود که به لحاظ مالی انجمن هنرهای نمایشی استان بدترین سال خود را پشت سر گذاشت اما به لحاظ حضور هنرمندان در جشنواره‎های ملی هم یک جهش خوبی در سال گذشته داشتیم.

مظفری، انجمن‎های برگزیده جشنواره را انجمن نمایش دیر به مدیریت عبدالزهرا محمودی ،انجمن نمایش گناوه به مدیریت علی ابراهیمی عنوان کرد.

وی ادامه داد: حیدر مظفری کارگردان نمایش تعزیه اشباح بر دریای پارس به خاطر حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز به عنوان گروه‏های نمایشی برتر جشنواره معرفی شدند.

مظفری بیان کرد: مهدی ضیغمی کارگردان نمایش خیابانی خلبان آر کیو 100 پیدا شد به خاطر حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر و محمد مظفری کارگردان نمایش یوسف به خاطر حضور و کسب 5 جایزه از دهمین جشنواره ی تئاتر سراسری بسیج و جشنواره ملی تجلی بصیرت نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر یادآور شد: همچنین از جواد صداقت کارگردان نمایش خون و خیانت به خاطر شرکت در جشنواره منطقه‎ای یاسوج، حسن رضایی کارگردان نمایش سور و سوگ به خاطر شرکت در جشنواره ی منطقه ای یاسوج و رامتین مرادی بالف کارگردان نمایش عزا در فضا به خاطر حضور سراسری تئاتر حقیقت تجلیل شد.

وی گفت: خانم اشرف سلطانی‌نیا و علیرضا میرشکاری و جهانشیر یاراحمدی نیز به عنوان پژوهشگران برگزیده جشنواره معرفی شدند.

مظفری ادامه داد: در بخش فعالان و افتخار آفرینان تئاتر شهرستان‏ها، از دیلم، عباس امید و روح الله خدامی، از دشتی، طوبی شیرکانی و عبدالرضا نصیری، از کنگان، علیرضا بهرامی و محمد بازدار از جم، لیلا تهمتن زاد، از دیر، مژده جهانگیری و محمدرضا خیراندیش، از دشتستان، مجتبی حیدری و قاسم تنگسیرنژاد، از تنگستان، سعید گلچمن و حسام جمالی، از گناوه، حسین زارعی و حمید ارجمند، از بوشهر، زهرا بلورزاده و رضا زیتونی و امید سعیدی  از جزیره خارک و حسین اسدی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/66007/ح40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول