اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان:

مهلت ثبت‌نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی تا فردا تمدید شد

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: مهلت ثبت‌نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی تا فردا تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی تا فردا تمدید شد

سید نورالله حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی ‌و حرفه‌ای ناپیوسته ترمی سال 92 دانشگاه علمی کاربردی تمدید شده است.

وی افزود: بر این اساس مهلت ثبت‌نام در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی سال‌جاری تا فردا 18 اردیبهشت ماه تمدید شده است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان ادامه داد: کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند تا فردا مهلت دارند نسبت به این کار اقدام کنند.

حسن‌زاده تصریح کرد: متقاضیان البته باید توجه داشته باشند که قبل از انجام ثبت‌نام دفترچه راهنما را با دقت مطالعه کرده و سپس نسبت به این کار اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان اضافه کرد: علاوه بر آن، نکته دیگر فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز است که در هنگام ثبت‌نام می‌بایست به همراه داوطلبان باشد.

وی خاطرنشان‌کرد: داوطلبان برای ثبت نام می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org   مراجعه و نسبت به این کار اقدام کنند.

انتهای پیام/72008/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول