اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد

ایجاد 16 کیلومتر فیبر نوری در اداره کل بنادر خوزستان

مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: این اداره کل در سال گذشته به منظور توسعه کسب و کار الکترونیک، نسبت به ایجاد لینک ارتباطی خود با گمرک و پایانه از طریق 16 کیلومتر فیبر نوری اقدام کرده است.

ایجاد 16 کیلومتر فیبر نوری در اداره کل بنادر خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ابراهیم ایدنی اظهار کرد: سامانه صدور حواله الکترونیکی به منظور هماهنگی بین بندر، گمرک، پایانه و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع از جمله رانندگان کامیون‌ها به همت کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اجرایی شده است.

وی افزود: این اداره کل سال گذشته به منظور توسعه کسب و کار الکترونیک، نسبت به ایجاد لینک ارتباطی خود با گمرک و پایانه از طریق 16 کیلومتر فیبر نوری اقدام کرد و اینک در ابتدای سالی که به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، سامانه مذکور نصب، راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد: در این سامانه اطلاعات حواله بارگیری کالا توسط شرکت‌های مستقر در پایانه حمل و نقل وارد و به صورت Online توسط اداره گارد و انتظامات به‌منظور کنترل تردد کامیون‌ها استفاده می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: پیاده‌سازی این سامانه که به منظور تبادل الکترونیکی اسناد میان این اداره کل، گمرک و پایانه حمل و نقل طراحی شده، سبب شده است تا علاوه بر مکانیزه کردن فرآیندهای درب ورود و خروج کامیون‌رو، موجب افزایش سرعت و دقت در کنترل کامیون‌های ورودی و خروجی، کاهش بار ترافیکی در درب‌های عملیاتی و روان سازی عبور کامیون‌ها شود.

ایدنی در پایان گفت: نصب و راه اندازی این سامانه نشان از عزم راسخ  این اداره کل در ایجاد زیرساخت‌های ICT بوده است که موجب تسریع و تسهیل کار رانندگان و افزایش رضایت آنها شده است.

انتهای پیام/ 72001/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول