اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کارگروه رسانه شورای پیشگیری از جرم خراسان‌رضوی:

نامزدها در تبلیغات رسانه‌ای ارائه برنامه را جایگزین سیاه‌نمایی کنند

سرپرست کارگروه رسانه و مطبوعات شورای پیشگیری از جرم خراسان‌رضوی گفت: نامزدهای انتخابات در تبلیغات رسانه‌ای خود به جای سیاه‌نمایی و فرافکنی به ارائه برنامه بپردازند.

نامزدها در تبلیغات رسانه‌ای ارائه برنامه را جایگزین سیاه‌نمایی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ علی اردکانیان عصر امروز در پنجمین نشست اخلاق انتخاباتی و انتخابات اخلاقی در محل دادگستری خراسان‌رضوی اظهار کرد: انتخابات در رأس اولویت‌های شورای سیاست‌گذاری کارگروه رسانه و مطبوعات شورای پیشگیری از وقوع جرم قرار دارد.

وی افزود: در جلسه شورای سیاست‌گذاری به نتایج مطلوبی در این حوزه رسیده‌ایم؛‌ رصد فضای رسانه‌‌های داخلی و خارجی کشور در دستور کار اعضای کارگروه رسانه قرار گرفت؛ همچنین با دیگر کارگروه‌های شورا جلساتی برای هماهنگی و انسجام در فعالیت گذاشته‌ایم که نتایج رضایت‌بخشی به همراه داشت.

اردکانیان بابیان اینکه تحقق «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نیز در اولویت‌های کارگروه رسانه و مطبوعات قرار گرفت، تصریح کرد: برای تحقق شعار سال در نظر داریم بسته‌ای پیشنهادی را با همکاری اعضای کارگروه تدوین، تهیه و در اختیار بخش‌های لازم قرار دهیم.

به گفته وی، پرداختن به سیاست‌های ابلاغی از سوی دستگاه قضایی نیز در زمره اولویت‌های کارگروه قرار دارد.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان‌رضوی با تأکید بر اینکه آغاز ثبت‌نام نامزدهای ریاست‌جمهوری فضای دیگری را برای عرصه رسانه رقم می‌زند، گفت: امروز با آغاز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری وارد فضای جدید در مناسبات انتخاباتی شده‌ایم.

وی افزود: تاکنون شاهد آن بوده‌ایم که کاندیداتورهای انتخاباتی، خواسته و یا ناخواسته با انتقاد از دولت، اخلاق‌مداری را رعایت نکرده و این مورد پسند هیچ یک از اقشار جامعه نیست.

اردکانیان از رسالت مهم رسانه در عرصه انتخابات یاد کرد و افزود: رسانه‌ها در عرصه انتخابات باید ارزش و اصول را رعایت کرده و حقایق را برای حضور حداکثری در انتخابات و برگزاری انتخاباتی به دور از تنش انعکاس دهند.

سرپرست کارگروه رسانه و مطبوعات شورای پیشگیری از جرم خراسان‌رضوی تأکید کرد: نامزدهای انتخابات در تبلیغات رسانه‌ای خود به جای سیاه‌نمایی و فرافکنی به ارائه برنامه بپردازند.

انتهای پیام/70023/ذ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول