اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی هتک حرمت به مرقدحجربن عدی

جریان‌ تکفیری نمی‌تواند موج بیداری مسلمانان را کم‌رنگ کند

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تربت‌جام گفت: جریان‌های انحرافی و تکفیری و عقب مانده‌ای در بین مسلمانان، نمی‌تواند موج بیداری و روحیه استکبارستیزی آنان را کم‌رنگ و در صفوف مسلمانان تفرقه ایجاد کند.

جریان‌ تکفیری نمی‌تواند موج بیداری مسلمانان را کم‌رنگ کند

محمد چنداول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌جام اظهار داشت: بار دیگر حادثه‌ای تلخ و غم‌انگیز توسط برخی افراد متحجر و عقب‌مانده میان امت اسلامی قلوب جامعه بزرگ مسلمانان را جریحه‌دار و لکه سیاه دیگری بر صفحات تاریخ افزود.

وی از صدور بیانیه مشترک هیئت امنای بقاع متبرکه، مرکز رسیدگی به امور مساجد و اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان در محکومیت هتک حرمت مرقد مطهر صحابی بزرگوار پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص)، جناب حجر بن عدی(ره) خبر داد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: این افراد کسانی هستند که گذشتگان آنها قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع را ویران کردند و اگر قیام سراسری مسلمانان بر ضد آنان نبود مرقد مطهر پیامبر اسلام(ص) را نیز ویران می‌کردند و جریان تکفیری خبیث که از پشتیبانی‌های مالی و غیر مالی برخوردار است امروز یک مصیبت واقعی برای اسلام به شمار می‌رود، توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چنین تفکر خرافی را مصیبت بزرگ اسلام و مسلمانان دانستند و دشمنان اسلام بدانند چنین جریانات انحرافی و تکفیری و عقب مانده‌ای در بین مسلمانان نمی‌تواند موج بیداری و روحیه استکبارستیزی آنان را کم‌رنگ و در صفوف مسلمین تفرقه ایجاد کند.

چنداول خاطرنشان کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد، اداره اوقاف و امور خیریه و هیئت امنای بقاع متبرکه شهرستان تربت جام ضمن محکوم کردن این حرکت غیرانسانی و ددمنشانه دشمنان اسلام و بشریت، این واقعه غم انگیز را به ساحت مقدس امام عصر(عج) و نائب بر حقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و عموم مسلمانان جهان تسلیت می‌گوید.

وی افزود: به‌همین منظور، روز پنج‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه در میدان مرکزی شهر تربت‌جام تظاهراتی برگزار می‌شود تا ضمن محکومیت این حادثه و تاکید بر لزوم وحدت بین مسلمانان جهان، از مقام شامخ جناب حجربن عدی(ره) صحابی جلیل‌القدر حضرت محمد (ص) تجلیل شود.

انتهای پیام/70004/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول