اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان:

استخر سرپوشیده بندر کنگان به زودی افتتاح می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان از افتتاح استخر سرپوشیده بندر کنگان در آینده نزدیک خبر داد.

استخر سرپوشیده بندر کنگان به زودی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمد بحرینی‌نژاد ظهر امروز در نشست صمیمی مربیان ورزش مدارس کنگان اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم در جامعه امری لازم است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان به اهداف چشم‌انداز سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش پرداخت و افزود: یکی از اصول اساسی این سند تحول در ورزش مدارس و ورزش‌های پایه است و برای تحقق این امر باید تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

وی اضافه کرد: فعال شدن رشته‌های ورزشی در سطح شهر بستگی به ایجاد تفاهم و همکاری بیشتر بین آموزش و پرورش و اداره ورزش و امور جوانان دارد و این دو اداره مکمل همدیگر هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد: هدف این سند تحول در زمینه توسعه اهداف ورزشی، استفاده از مربیان مجرب ورزشی برای گسترش ورزش در سطح جامعه است و گسترش ورزش در جامعه باید ابتدا از مدارس شروع شود.

بحرینی‌نژاد از افتتاح استخر سرپوشیده بندر کنگان در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: برای توسعه ورزش شنا در این شهر نیز استخر در حال بهره‌برداری است که کمک فراوانی به ورزش مدارس می‌کند و ما آماده هر گونه همکاری با مربیان ورزش مدارس هستیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کنگان نیز در این نشست به بیان اهمیت ورزش و تأثیر آن در سلامت جسم و روان افراد جامعه پرداخت و از مربیان خواست همه تلاش خود را در راستای گسترش فرهنگ ورزش در مدارس به کار گیرند.

ابراهیم محمدپور به همراهی و تفاهم بیشتر مربیان ورزش مدارس با اداره ورزش شهرستان تأکید کرد و گفت: در سال‌های گذشته نیز ورزش در سطح مدارس کنگان پیشرفت‌هایی نیز داشت و امیدواریم که با همکاری و تفاهم بیشتر با اداره ورزش و امور جوانان در ورزش مدارس نیز پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای صورت گیرد و این ورزش به جایگاه واقعی خود برسد زیرا استعدادهای بسیار نهفته‌ای در بین دانش‌آموزان وجود دارد که با تلاش مربیان این استعدادهای ورزشی شکوفا خواهد شد.

وی اضافه کرد: نمونه‌های بارز این امر، کسب عناوین قهرمانی در برخی رشته‌های ورزشی در سنوات گذشته در سطح استان و حتی مقام‌های کشوری بود که همگی نشانگر تلاش مربیان ورزش در مدارس است.

انتهای پیام/2451/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول