اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بجستان:

استخر سرپوشیده بجستان نیاز به اعتبار دارد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بجستان گفت: ساخت استخر سرپوشیده بجستان به علت نبود اعتبار متوقف شده است اما به دنبال تسریع در تکمیل آن هستیم.

استخر سرپوشیده بجستان نیاز به اعتبار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمد سلمانیان با اشاره به کمبود فضای ورزشی در شهرستان بجستان اظهار داشت: با توجه به اینکه از نظر زیرساخت‎های ورزشی نسبت به دیگر شهرستان‎ها عقب هستیم، مهمترین موضوع قابل پیگیری، جذب اعتبار عمرانی و تکمیل استخر سرپوشیده شنای شهرستان که عملیات ساخت آن در سال گذشته به علت نبود اعتبار متوقف شد، است.

وی با اشاره به نیاز اساسی شهرستان بجستان به یک سالن چند منظوره برای برگزاری مسابقات مختلف، افزود: احداث این سالن با توجه به جمعیت شهرستان، نیازمان به فضای ورزشی را برطرف می‎کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بجستان با اشاره به استقبال فراوان علاقه‎مندان بجستانی از ورزش‎های فوتسال، والیبال و دو و میدانی، بیان کرد: سال گذشته در رشته فوتسال و والیبال در لیگ‎های استانی شرکت کردیم که نتایج قابل قبولی حاصل شد، در رشته دو و میدانی نیز ورزشکاران با استعداد بجستانی به مقام‎های قهرمانی در سطح استان و کشور دست یافتند.

وی با اشاره به میزبانی روستای زین آباد بجستان در مسابقات ورزش‎های سنتی و بومی بانوان استان در سال گذشته و کسب مقام اول این مسابقات، افزود: تیم طناب‌کشی شهرستان نیز سال 91 مقام سوم رقابت‎های استانی را از آن خود کرد.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری دوره‎های آموزشی برای توسعه ورزش در شهرستان گفت: در نظر داریم در سال جدید دوره مربیگری C فوتبال، دوره‎های ارتقاء مربیگری سه به دو والیبال و کنگ‌فو را در سطح شهرستان برگزار کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بجستان با اشاره به بافت کشاورزی و دامپروری شهرستان بجستان گفت: با توجه به نبود شرکت‎ها و کارخانه‎های صنعتی در شهرستان، جای خالی حامیان مالی در ورزش بجستان احساس می‎شود.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول