اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 5 سال توقف

ساخت استخر شهر لامرد دوباره آغاز می‌شود

نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی از آغاز به ساخت مجدد استخر شهر لامرد پس از پنج سال توقف این پروژه خبر داد.

ساخت استخر شهر لامرد دوباره آغاز می‌شود

سید موسی موسوی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: عملیات اجرایی ساخت استخر شهر لامرد که از مصوبات سفرهای ریاست جمهوری است در سال 1386 آغاز شد، اما تنها پس از یک سال و با وجود پیشرفت 40 درصدی، ادامه عملیات در سال 87 متوقف و پروژه نیمه تمام باقی ماند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از جلسه با وزیر ورزش و جوانان به منظور پیگیری مشکلات و کمبودهای ورزشی شهرستان‌های لامرد و مهر خبر داد و گفت: یکی از موارد مهمی که در آن نشست مطرح شد موضوع استخر شهر لامرد بود و با توجه به ضرورت تسریع در بهره‌برداری از این استخر، مطالبه جدی ما از وزیر ورزش و جوانان تامین اعتبار و اتمام ساخت این پروژه ورزشی است.

موسوی با بیان اینکه احداث استخر به صورت سرپوشیده یکی از نیازهای جدی جوانان است ابراز داشت: مورد مهم دیگری که قول آن در این جلسه داده شد آن بود که این استخر به صورت سرپوشیده ساخته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به گرمای شدید و طاقت‌فرسا در شهرستان لامرد، احداث استخر به صورت سرباز امر معقولی به نظر نمی‌رسید، از این رو از مقام عالی وزرات ورزش و جوانان خواستیم ضمن تبدیل این پروژه به استخر سرپوشیده، تامین اعتبار لازم صورت گیرد و عملیات ساخت آن به اتمام رسد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به پیگیری‌های بعدی خود در وزارت ورزش و جوانان به منظور تحقق این موضوع افزود: در آخرین نشست که چندی پیش با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس برگزار شد، بار دیگر این مهم مورد تاکید قرار گرفت و در نهایت ضمن موافقت با این درخواست، مقرر شد از محل بودجه پروژه‌های ملی، ساخت این استخر به صورت سرپوشیده به اتمام رسد.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول