اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری‏های فرمانداری فیروزکوه

تنها استخر فیروزکوه بازگشایی شد

معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه از بازگشایی تنها استخر این شهرستان پس از وقفه‏ای چند ماهه خبر داد.

تنها استخر فیروزکوه بازگشایی شد

علی درویش‏خضری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران افزود: با توجه به وقفه به عمل آمده در استفاده از استخر شنای شهدای فیروزکوه و تامین حداقل ملزومات، این مکان ورزشی چند روزی است که به مرحله آماده‏سازی رسیده است.

وی گفت: تعمیر موتورخانه و تاسیسات، بازسازی برخی نقاط داخلی، رفع ایرادات وارده از سوی شبکه بهداشت و درمان و همچنین توافق با دستگاه‏های خدمات‏رسان آب، برق و گاز در وصل مجدد خدمات، از جمله اقدامات انجام شده در روزهای اخیر بود که بالأخره استخر را به مرحله بازگشایی رساند.

درویش‏خضری تصریح کرد: بازگشایی استخر فیروزکوه در حدود 450 میلیون ریال هزینه در بر داشت که البته بازسازی و تعمیر اساسی آن، نیازمند بیش از یک میلیارد ریال اعتبار است.

وی خاطرنشان کرد: هم‏اکنون آب داخل استخر به دمای مطلوب آن نزدیک شده و برای استفاده شهروندان آماده است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه بیان داشت: در روزهای آینده قرار است تا مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با حضور در منطقه، بازدیدی از این مجموعه به منظور رفع مشکلات باقیمانده آن داشته باشد.

درویش‏خضری ابراز امیدواری کرد؛ با محقق شدن قول‏های داده شده از سوی این مقام مسئول استانی، شاهد رونق دوباره استخر شنای شهر به منظور بهره‏برداری شهروندان باشیم. 

مسئولان استانی به وعده‏های خود عمل کنند

این گزارش حاکی است؛ از حدود اوایل پاییز 91 و به‏رغم میل باطنی مسئولان وقت اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه، به دلیل نیاز استخر به تعمیرات اساسی، خرابی تاسیسات، پمپ‏ها، سیستم تصفیه‏خانه، سیستم گرمایشی، گرمایش دمای محیط و همچنین خرابی سونا و جکوزی آن، تصمیم بر تعطیلی آن اتخاذ شد که اعتراضات فراوان مردمی را به دنبال داشته است.

گفتنی است؛ نژادفلاح مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که بهمن ماه 91 برای شرکت در جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی فجر به شهرستان فیروزکوه سفر کرده بود، در گفت‏وگو با خبرنگاران خاطرنشان ساخته بود: در سال 92 نخستین اقدامی که در حوزه ورزش شهرستان فیروزکوه انجام می‏شود، بازسازی و تعمیر استخر شهدا خواهد بود؛ وعده‏ای که تاکنون فقط در حد حرف باقیمانده است.

انتهای پیام/2568/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول