اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 243 رشته صورت می‌گیرد

پذیرش دوره‌های کاردانی در دانشگاه علمی ـ کاربردی کرمان

پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی سال 92 از هفتم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

پذیرش دوره‌های کاردانی در دانشگاه علمی ـ کاربردی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی سال 92 از هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در 243 رشته و 4 هزار و 719 کد رشته محل در سراسر کشور با ظرفیت بیش از 177 هزار نفر انجام می‌شود.

متقاضیان باید در تاریخ مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ترمی نظام آموزش مهارتی سال 92 اقدام کنند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این دوره‌ها به صورت اینترنتی است، داوطلبان باید به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت آن‌ها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 106 هزار ریال نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول