اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان خبر داد

راه‌اندازی 17 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی همدان

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان گفت: به زودی با برنامه‌ریزی انجام شده 17 رشته در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 17 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سعید نظری ظهر امروز در دومین جشنواره فارغ‌التحصیلی دانشجویان مرکز علمی کاربردی تعاون همدان با بیان اینکه تذکر لسانی وظیفه همگانی است اظهار داشت: هر کسی که در جامعه منکری را مشاهده می‌کند باید در برابر آن سکوت نکند.

وی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی تعاون یکی از بهترین مراکز علمی کاربردی استان است و در دانشگاه‌های علمی کاربردی موضوع فریضتین امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شود.  

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان افزود: برای ارتقاء سطح علمی دانشگاه علمی و کاربردی برنامه‌ریزی شده که 17 رشته کارشناسی ارشد به مجموعه رشته‌های تحصیلی این دانشگاه افزوده شود. 

وی با بیان اینکه تدریس در دانشگاه علمی کاربردی بر اساس پژوهش‌محوری است، اضافه کرد: دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد در پروژه‌های تحقیقاتی در کارخانجات و مراکز صنعتی و فرهنگی اقدام به پژوهش و تحقیق کاربردی می‌کنند.

نظری در ادامه تصریح کرد: طی دو سال گذشته تعداد 200 هزار دانشجو در مقاطع مختلف در سطح کشور به دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی افزوده شده که در حال حاضر تعداد 630 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

وی گفت: ما قول می‌دهیم که به زودی در دانشگاه‌های علمی کاربردی استان دوره‌های ارشد را راه‌اندازی کنیم.

همچنین در ادامه این مراسم از مسعود اقلامی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان با اهداء لوح و اعطای هدیه تقدیر به عمل آمد.

در ادامه از چهار نفر از اساتید نمونه و 12 نفر از دانشجویان فارغ‌التحصیلی در سه رشته کامپیوتر، حسابداری و امور تعاون با اهداء لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/89019/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول