اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خبر داد

تحویل 2000 مسکن مهر در شهرک ابریشم استان البرز

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از تحویل 2 هزار واحد مسکن مهر در شهرک ابریشم استان البرز و در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

تحویل 2000 مسکن مهر در شهرک ابریشم استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سعید صابونی امروز در بازدید سرزده از پروژه مسکن مهر شهرک ابریشم اظهار داشت: اجرای طرح مسکن مهر توسط دولت نهم و دهم یکی از مهمترین اقداماتی بود که توانست خدمات‌رسانی بسیاری را به مردم انجام دهد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح بزرگ در کشور توانسته تاکنون بسیاری از خانواده‌ها را خانه‌دار کند و رویای خانه‌دار شدن را برای آنان به واقعیت تبدیل سازد.

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تا هر چه سریع‌تر خانه‌های مسکن مهر در این استان به بهره‌برداری برسد افزود: با تمهیدات اندیشیده شده 2000 واحد مسکن مهر در شهرک ابریشم به زودی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

صابونی درباره معارضین شهرک اظهار داشت: در این راستا و براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با قوه قضاییه استان البرز مشکلات معارضین نیز مرتفع خواهد شد که امیدواریم با رفع این مشکل واحدهای شمالی فاز مسکن مهر در این شهرک هر چه سریع‌تر به پایان برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: با توجه به افزایش میزان آورده متقاضیان مسکن مهر و عدم توانایی در پرداخت توسط متقاضیان نیز طی جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تا با هماهنگی و تعامل بانک مسکن میزان وام مسکن مهر متقاضیان پروژه‌های مهر البرز ماهدشت و شهرک ابریشم ارتقا یابد.

صابونی تأکید کرد: در این راستا و براساس هماهنگی‌های به عمل آمده وام مسکن مهر متقاضیان در پروژه‌های ذکر شده از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یافت.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول