اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر مسکن و ساختمان خراسان‌رضوی خبر داد

ساخت 8 باب فضای آموزشی در کنار پروژه‌های مسکن مهر خراسان‎رضوی

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی از ساخت هشت باب فضای آموزشی در پروژه‌های مسکن مهر استان خبر داد.

ساخت 8 باب فضای آموزشی در کنار پروژه‌های مسکن مهر خراسان‎رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، محمد حدیدی اظهارداشت: در حال حاضر هشت باب فضای آموزشی در کل استان در حال ساخت است که دو باب آن در نیشابور، یک باب در سبزوار، سه باب در کاشمر و دو باب در مشهد در شهرک مهرگان است.

وی افزود: با توجه به تفاهم‌نامه مابین این اداره کل با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، ساخت تا مرحله اسکلت و سقف توسط این اداره کل و مابقی تا مرحله بهره‎برداری توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان صورت می‎پذیرد.

حدیدی گفت: تاکنون شش باب مرکز آموزشی در کل استان بعد از اتمام این مراحل تحویل اداره کل نوسازی استان خراسان‌رضوی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرک مهرگان از شهرهای جدید در استان است و دارای جمعیت قابل توجهی نیز هست، ساخت مراکز آموزشی بیشتر در این شهر امری لازم و ضروری است که در این راستا اداره کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی دو باب فضاهای آموزشی را به‌صورت 100 درصدی در حال ساخت دارد و امیدواریم این فضاها تا مهرماه سال جاری به بهره‎داری و به استفاده عموم برسد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهر سازی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت فراهم‌آوری خدمات رو بنایی همزمان با ساخت واحدهای مسکن مهر گفت: ساخت هفت باب فضای آموزشی در شهر جدید گلبهار تا مرحله اسکلت و سقف در دست احداث است که تاکنون سه باب آن تحویل موقت شده است و بر اساس تفاهم‌نامه بین شرکت عمران شهر جدید گلبهار و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، باقی کار تا مرحله بهره‌برداری باید توسط آن اداره کل صورت پذیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر تعداد مذکور، تعداد هفت باب فضای آموزشی دیگر از محل اعتبارات استانی عملیاتی و در مرحله اجرا است.

حدیدی اظهار داشت: در شهر جدید گلبهار نیز یک باب مرکز آموزشی توسط خیرین مدرسه‌ساز در حال احداث است.

وی افزود: در شهر جدید بینالود ساخت دو باب فضای آموزشی در حال اجرا است که یک باب آن تحویل اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گردیده و یک باب دیگر آن توسط شرکت عمران شهر جدید گلبهار در حال ساخت است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهر سازی خراسان‌رضوی احداث خدمات رو بنایی همچون واحدهای تجاری، خدماتی، آموزشی، درمانی، فرهنگی و هنری و مساجد را در کنار ساخت واحدهای مسکن مهر در شهرستان‌ها، به‎ویژه در شهرهای جدید، امری لازم و ضروری در رونق شهرها و راحتی بیشتر شهروندان بیان کرد و افزود: اتمام این پروژه‌های عمرانی در استان از برنامه‌های این اداره کل و دستگاه‌های متولی است که امید است با بهره‌برداری این پروژه‌های مهم عمرانی در استان، بتوانیم امکانات بیشتری جهت رفاه شهروندان فراهم آوریم.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول