اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

هنوز قیمت تمام شده واحدهای مسکن مهر بهارستان مشخص نیست

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: چون کارهای ساختمانی واحدها در بهارستان تمام نشده است نمی‌توان قیمتی را اعلام کرد و واحدهای مسکن مهر بهارستان با زمین واگذار می‌شود و متقاضیان زمین را نیز خریداری می‌کنند.

هنوز قیمت تمام شده واحدهای مسکن مهر بهارستان مشخص نیست

محمود محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در جریان دور چهارم سفرهای ریاست جمهوری به استان اصفهان وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان 36 هزار و 36 واحد مسکونی مهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید و البته مراسم نمادین این افتتاحیه در سایت یک هزار و 288 واحدی خمینی‌شهر صورت گرفت.

وی افزود: در این سفر رئیس جمهور به اصفهان دو مصوبه بسیار مهم به تصویب رسید که یکی از آنان مالیات واحدهای مسکن مهر بود که مصوب شد برای هر 100مترمربع 300 هزار تومان مالیات محاسبه شود و مصوبه دیگر بیمه واحدهای مسکن مهر بوده است که در جلسه هیئت دولت بررسی شد که تصمیم بر آن شد که بیمه هر مترمربع از واحدهای مسکن مهر 5 هزار و 200 تومان باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در مورد مسکن مهر بهارستان تصریح کرد: ساخت واحدهای مسکن مهر شهر بهارستان به عهده شرکت عمران بهارستان است و این شرکت کار ساخت واحدها را از سال 1391 آغاز کرده است و با توجه به اینکه دیرتر از بقیه پروژه‌ها کار ساخت را آغاز کرده است تاکنون نتوانسته واحدی را به اتمام برساند و تحویل متقاضی دهد.

وی ادامه داد: از تعداد 36 هزار و 36 واحد مسکن مهر که با حضور رئیس جمهور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، تعداد 16هزار و 96 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر، 8 هزار و 430 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر، 9هزار و 110 واحد در شهرهای جدید فولادشهر و مجلسی و 2هزار و 400 واحد در بافت فرسوده بوده است.

محمودزاده حجم سرمایه‌گذاری در این مرحله افتتاح را بیش از 3 هزار و 500 میلیارد تومان ارزش سرمایه‌ای و حدود 3 هزار و 200 میلیارد تومان نیز آورده متقاضیان عنوان کرد و گفت: 217 هزار واحد مسکن مهر در طول دولت نهم و دهم در شهر و روستا ساخته شده است که این آمار 20درصد واحدهایی است که در قبل از سال 84 در این استان موجود بوده است.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول