اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

دغدغه مسئولان آموزشی حرکت بر مبنای سند تحول بنیادین است

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در حوزه‌های تربیتی و آموزشی همواره دغدغه مسئولان آموزشی در توسعه و حرکت بر مبنای سند تحول بنیادین بوده که در این راه نیز دستاوردهای متعددی حاصل شده است.

دغدغه مسئولان آموزشی حرکت بر مبنای سند تحول بنیادین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی دقایقی پیش در مراسم بزرگداشت روز معلم با بیان اینکه شاخص‌های آموزشی و پرورشی و امکانات در حوزه آموزش و پرورش استان طی سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است، افزود: آموزش و پرورش تنها دستگاهی است که طی سال 91 در هرمزگان هر ماه یکبار نشست استانی خود را برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول نوع نگاه به آموزش و پرورش در هرمزگان رخ داده است، افزود: به همت و پشتیبانی استاندار هرمزگان، طی 2 سال اخیر، نشست‌های شورای آموزش و پرورش به یکی از مهمترین نشست‌های استانی در هرمزگان تبدیل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: همچنین در حوزه‌های تربیتی و آموزشی نیز همواره دغدغه مسئولان آموزشی در توسعه و حرکت بر مبنای سند تحول بنیادین بوده که در این راه نیز دستاوردهای متعددی حاصل شده است.

مراسم بزرگداشت روز معلم در هرمزگان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری و همچنین تجلیل از معلمان نمونه استانی و کشوری با حضور استاندار هرمزگان، معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان مربوطه و فرهنگیان برگزار شد.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول