اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و پرورش استان تهران:

سندتحول بنیادین وضعیت آموزش کشور را دگرگون می‌کند

معاون برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و پرورش استان تهران: هدف نظام آموزشی ما تحقق سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش است که در صورت تحقق این سند وضعیت آموزش کشور دگرگون خواهد شد.

سندتحول بنیادین وضعیت آموزش کشور را دگرگون می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در آیین بیست و نهمین دوره تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان ورامین با اشاره به جایگاه معلمی در جامعه اظهار داشت: معلمی شغل نیست یک عشق است و معلمان و فرهنگیان ما باید سعی کنند این عشق را در جهت تعالی نوجوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی به کار ببرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: امروز معلمان وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید تلاش کنند تا جوانان ما را در زمینه‌های مختلف سیاسی، اعتقادی و اجتماعی راهنمایی و هدایت کنند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به مسایل کنونی جهان اسلام خاطرنشان کرد: امروز جهان اسلام در وضعیت تاریخی و مهمی قرار گرفته است، امروز ملت سوریه به‌عنوان نماینده مقاومت در مقابل جهان کفر و شرک قرار گرفته است.

وی افزود: امروز جهان غرب به جنگ مقدسات اسلام آمده است که نمونه آخر آن اهانت گستاخانه به مزار جناب حجر بن عدی بود که خشم مسلمانان جهان را برانگیخت.

محمودی در ادامه به تبیین حادثه قیام 15خرداد ورامین پرداخت و افزود: در آستانه پنجاهمین سالگرد قیام تاریخی 15خرداد قرار داریم و معلمان و فرهنگیان وظیفه دارند در این برهه زمانی دانش‌آموزان را با ابعاد قیام 15 خرداد بیش از پیش آشنا کنند.

معاون برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و پرورش استان تهران نیز در ادامه این مراسم با اشاره به سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش بیان داشت: امروز هدف نظام آموزشی ما تحقق سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش است که در صورت تحقق این سند وضعیت آموزش کشور دگرگون خواهد شد.

این گزارش حاکی است، هم‌زمان با هفته معلم آیین بیست و نهمین دوره تجلیل از فرهنگیان نمونه فرهنگیان و خانواده شهدای فرهنگی شهرستان ورامین با حضور مسئولان شهرستان، مدیران مدارس، فرهنگیان نمونه استانی و شهرستانی، خانواده‌های شهدا، ایثارگر و فرهنگیان پیشکسوت در سالن فرهنگیان ورامین برگزار شد.

در این مراسم از خانواده شهدای فرهنگی، پیشکسوتان فرهنگی، مدیر و معلمان نمونه استانی و معلم‌یاران نمونه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2462َ/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول