اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی چرام:

سه دهیاری جدید در چرام ایجاد شد

بخشدار مرکزی چرام از ایجاد سه دهیاری جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: با اضافه شدن این تعداد دهیاری، خدمات‌رسانی به مردم این مناطق آسان می‌شود.

سه دهیاری جدید در چرام ایجاد شد

سیداحمد مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از ایجاد سه دهیاری جدید در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد دهیاری، خدمات‌رسانی به مردم این مناطق آسان می‌شود.

بخشدار مرکزی چرام این دهیاری‌ها را شامل دهیاری پیرحاجتی با 47 خانوار، گره‌ای با  40 خانوار و توگبری با  67 خانوار جمعیت اعلام کرد.

به گفته بخشداری مرکزی چرام هم اکنون مجموعه دهیاری‌های این شهرستان با احتساب این تعداد، به 19 دهیاری می‌رسد.

وی با اشاره به حساسیت موجود در انتخاب دهیاران، بیان کرد: سعی می‏‌شود از افراد ساکن در روستاها به این منظور استفاده شود تا دهیاران خدمات بهتر و شایسته‏‌تری ارائه کنند.

این مسئول با اشاره به مسئولیت خطیر دهیاران در مقابل مردم روستا خواستار شد که دهیار با درایت و مدیریت خوب برنامه‌ریزی و اختلاف را به سمت تفاهم و مشارکت جمعی هدایت و رهبری کند.

مرتضوی دهیاران را بازوان فرهنگی روستاها دانست و بر استفاده از ظرفیت‌های روستاها برای پیشبرد اهداف متعالی بخش و شهرستان جهت استفاده بهینه تأکید کرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به این‌که تأسیس‌ دهیاری‌های‌ مذکور به‌ هیچ‌ وجه‌ مانع‌ اقدامات‌ و کمک‌های‌ دولت‌ در جهت‌ رسیدگی‌ به‌ عمران‌ و آبادی‌ روستاها نخواهد شد، ابراز کرد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا باید تعامل و همکاری تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند و با مشارکت هم در راستای توسعه و آبادانی روستاها قدم بردارند.

وی با اشاره به انتخابات خواستار حضور و تلاش فعال دهیاران در برگزاری انتخابات شد و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها موجب یأس و ناامیدی دشمنان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

بخشدار مرکزی چرام اضافه کرد: شوراهای اسلامی برای همکاری در انجام سیاست‌های دولت در عرصه‌های مختلف در شهرها و روستاها شکل گرفته و بازوان دولت در امور عمرانی و اجرایی محسوب می‌شوند.

مرتضوی دهیاران را به عنوان بازوان دولت در روستاها ذکر کرد و بر پیگیری نارسایی‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و امور رفاهی از سوی دهیاران تأکید داشت.

انتهای پیام/82002/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول