اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران:

فوتبالیست مازندرانی در تورنمنت قزاقستان به میدان می‌رود

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: فوتبالیست نوجوان زیر 16 سال کشورمان در تورنمنت ریاست جمهوری قزاقستان به میدان می‌رود.

فوتبالیست مازندرانی در تورنمنت قزاقستان به میدان می‌رود

محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: تورنمنت بین‌المللی فوتبال جام ریاست جمهوری قزاقستان با حضور تیم ملی نوجوانان ایران و چند کشور خارجی برگزار می‌شود.

وی گفت: برای شرکت در این تورنمنت 18 بازیکن به قزاقستان اعزام می‌شوند که نیما مختاری بازیکن مازندرانی نیز در ترکیب تیم ملی نوجوانان به میدان می‌رود.

خلردی با اشاره به محک ملی‌پوشان برای آمادگی بیشتر در رقابت‌های آسیایی افزود: مسابقات فوتبال تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان روزهای 18 تا 26 اردیبهشت در شهر آستانه برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در ادامه از برگزاری لیگ فوتبال باشگاه‌های استان در دو هفته آینده خبر داد و یادآور شد: به منظور هماهنگی بیشتر کلاس هم‌اندیشی سرپرستان، نمایندگان و ناظران فوتبال استان در ساری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این کلاس روز چهارشنبه 18 اردیبهشت با حضور مسئولان هیئت فوتبال استان در آکادمی فوتبال ساری برگزار می‌شود و بیش از 80 سرپرست، نماینده و ناظر فوتبال استان حضور دارند.

خلردی در پایان افزود: هدف از برگزاری این کلاس هماهنگی و آشنایی بیشتر سرپرستان و نمایندگان هیئت فوتبال استان در لیگ‌های مختلف فوتبال و فوتسال باشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول