اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تویسرکان:

جوامع سرمایه‌داری به زن به عنوان ابزار تحقق اهداف می‌نگرند

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان گفت: در جوامع سرمایه‌داری به زن به عنوان یک ابزار برای رسیدن به مقاصد سیاسی و هواهای نفسانی خود نگاه می‌کنند.

جوامع سرمایه‌داری به زن به عنوان ابزار تحقق اهداف می‌نگرند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمدعلی برنا ظهر امروز در مراسم جشنی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان اظهار کرد: زنان در دنیای غرب که ادعای صاحبنظری در علم و معلومات را دارند، از احترامی که شایسته مقاوم اوست، برخوردار نیستند.

وی افزود: در جوامع سرمایه‌داری به زن به عنوان یک ابزار برای رسیدن به مقاصد سیاسی و هواهای نفسانی خود نگاه می‌کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان تأکید کرد: آن چه امروز از زنان، دختران و مردان ما انتظار می‌رود عمل به حجاب، حیا، عفت و پاکدامنی، علم و تقوا با الگوبرداری از بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه(س) است، چراکه با این کار  سعادت دنیا و آخرت انسان در تقوا و پیروی ایشان رقم می‌خورد.

وی حضرت زهرا(س) را بزرگ‌ترین حامی و پشتیبان ولایت خواند و تصریح کرد: ما با الگوپذیری از دخت نبی اکرم(ص) باید در همه عرصه‌ها به ویژه رخداد و امتحان بزرگ الهی انتخابات در خرداد ماه سال جاری با تبعیت و حمایت از ولایت فقیه حماسه‌ای بی‌بدیل را خلق کنیم.

در پایان این آیین همه برنامه‌ها نظیر مسابقه‌ای شاد بین دانشجویان، اجرایی آهنگ و آواز و برنامه طنزآمیز با هنرمندی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان به روی صحنه رفت و روزی شاد و بانشاط را برای دانشجویان رقم زد.

انتهای پیام/89010/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول