اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز خواهران فنی و حرفه‌ای بیرجند خبر داد

ارائه 165 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی بانوان در بیرجند

رئیس مرکز خواهران فنی و حرفه‌ای بیرجند گفت: در سال گذشته 165 هزار و 867 نفر در ساعات آموزش ویژه بانوان در این مرکز شرکت کرده‌اند.

ارائه 165 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی بانوان در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی، فاطمه نخعی در نشست واحد خواهران فنی‌ و حرفه‌ای بیرجند با اشاره به اهمیت آموزش بانوان اظهار داشت: در سال گذشته 165 هزار و 867 نفر ساعت آموزش ویژه بانوان در بخش مراکز ثابت آموزشی و جوار دانشگاه توسط این مرکز ارائه شده است.

این گفت: در سال جاری نیز در برنامه بازدید همگانی تاکنون، بیش از 700 نفر از بانوان شهر بیرجند از مرکز خواهران بازدید کرده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی هم در این نشست عنوان کرد: مقام زن در اسلام چنان است که در قرآن کریم یک سوره به نام النساء نامیده شده و در 10 سوره دیگر مسائلی مربوط به حقوق و منزلت زنان آمده است.

حسین خوشایند افزود: با توجه به اینکه خانواده کانون تعالی و تکامل ظرفیت‌های انسانی و نیز مسیر روشن و مستحکم برای رسیدن به حیات طیبه است و خداوند احتیاج و اشتیاق آن را در نهاد انسان به ودیعه نهاده، نقش زن در این نهاد بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به سند راهبردی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور متذکر شد: در راهبرد تحقق عدالت اجتماعی سیاست فعال‌سازی زنان از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سه حوزه زنان مخاطب سازمان، خانواده‌های همکاران و همکاران سازمان برنامه‌ریزی شده است که برای تحقق این سیاست 13 برنامه کلان پیش‌بینی شده است، از این‌رو مرکز خواهران بیرجند در راستای اجرایی کردن این برنامه‌ها در سال 92  باید تلاش می‌کند.

انتهای پیام/2248/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول