اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خبر داد

هوشمندسازی 136 کلاس درس در عسلویه

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از هوشمندسازی 136 کلاس درس در عسلویه خبر داد.

هوشمندسازی 136 کلاس درس در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اسماعیل احمدی پیش از ظهر امروز در آیین برگزاری نمایشگاه هوشمندسازی و کلاس‌های هوشمند در  چاه مبارک شهرستان عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار در سطح جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: معلمان نقش اساسی و مهم در جامعه دارند و تقویت این قشر و تجلیل از مقام شامخ معلمان امری بسیار مهم و اساسی است.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: اجرای طرح تحول بنیادین از طرح‌های مهم در آموزش و پرورش است و موجبات رشد و پیشرفت نظام آموزشی شده است.

احمدی تصریح کرد: افزایش امکانات و تجهیزات آموزشی و بهبود امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در مدارس از اولویت‌هایی است که موجبات پیشرفت بیشتر نیز می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از هوشمندسازی 136 کلاس درس در عسلویه خبر داد و گفت: در حال حاضر شهرستان عسلویه با 80 کلاس هوشمند فعال مقام اول هوشمند سازی در سطح استان بوشهر را داراست و تا مهرماه 56 کلاس هوشمند جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.

احمدی با اشاره به وضعیت هوشمندسازی دبستان شهید فلاح روستای مروع افزود: تمامی کلاس‌های این مدرسه شامل 5 کلاس هوشمند و پایه ششم نیز مجهز به کارگاه هوشمند بوده و همچنین پورتال مدرسه نیز فعال است.

وی یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود سطح کیفی تعلیم و تربیت به کار می‌بندیم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول