اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدن:

دشمنان از تمام ظرفیت‌های خود برای تحریم ایران استفاده کرده‌اند

فرماندار شهرستان فریدن گفت: دشمنان از تمام ظرفیت‌های خود برای تحریم جمهوری اسلامی استفاده کرده‌اند.

دشمنان از تمام ظرفیت‌های خود برای تحریم ایران استفاده کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، امیر هادی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال با حضور مسئولان اداره‌ها و کارآفرینان برتر اشتغال ضمن تبریک روز کارگر، ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن، ولادت حضرت امام خمینی(ره) و هفته تجلیل از مقام شامخ معلم خواستار ادامه راه شهدای اسلام به ویژه شهید والامقام مرتضی مطهری شد و اظهار کرد: دشمنان از تمام ظرفیت‌های خود برای تحریم جمهوری اسلامی استفاده کرده‌اند و شراره‌های آتش آنها گریبانگیر پاکستان، افغانستان، سوریه، عراق، لبنان و مصر نیز شده است.

وی ضمن اشاره به تأثیر پیام ارزشمند سال 92 رهبری در ادبیات کشورمان افزود: دشمن سعی دارد با ایجاد ناامنی‌های بسیار در گوشه و کنار جهان مسلمانان را به عنوان مقصر اصلی قلمداد کند و در این آشفته بازار رسالت ما خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است

فرماندار فریدن تأکید کرد: رسالت حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در انتخابات سال 92 محقق می‌شود.

وی به ظرفیت‌ها شهرستان فریدن در ایجاد اشتغال اشاره‌ای داشت و تصریح کرد: این ظرفیت‌ها باید به مردم اطلاع رسانی شود تا از آن بهره‌برداری کافی و وافی صورت بگیرد.

رئیس کار گروه اشتغال شهرستان گفت: تعداد یک هزار و 200 حلقه چاه آب آشامیدنی، ظرفیت 120 جایگاه پرورش ماهی و امکان اشتغال تعداد قابل توجهی از افراد جویای کار را فراهم می‌کند.

وی از تعامل اداره‌ها و بانک‌های شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال تقدیر و تشکر کرده و تشکیل کمیته‌ای مرکب از اداره کار، جهاد کشاورزی، اداره صنعت و معدن برای شناسایی شرکت‌هایی که می‌توانند در بحث اشتغال و سرمایه گذاری کارساز باشند را ضروری دانست.

عباس قره داغی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کارگروه اشتغال شهرستان فریدن در این جلسه ضمن اعلام جذب بخشی از اعتبار 10 میلیارد و160میلیون تومان در قسمت مشاغل خانگی گفت: چهار میلیارد و650میلیون تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده است که از آن مبلغ سه میلیارد و150میلیون تومان تاکنون  به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/2301/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول