اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مستندساز آمریکایی:

مشکلات اقتصادی و اخلاقی در غرب بیداد می‌کند

مستندساز آمریکایی گفت: مشکلات اقتصادی و اخلاقی در غرب بیداد می‌کند اما رسانه‌ها سعی در پنهان کردن این مشکلات دارند.

مشکلات اقتصادی و اخلاقی در غرب بیداد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، «ملانی فرانکلین» در همایش فرهنگیان و دانش‌آموزان کاشان در سالن اجتماعات مدرسه راهنمایی ابن سینای این شهر اظهار داشت: رسانه‌های غربی برای جوانان ایران دلسوزی نمی‌کنند، وقتی برنامه‌ای می‌سازند، هدف اصلی آنها، نقشه‌های دولت‌های غربی و آمریکا برای نابودی جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی الگوی یک جوان، یک خواننده یا یک بازیگر باشد یا الگوی او، زندگی غربی رایج در فیلم‌ها است، احساس ضعف می‌کند و دیگر خود را باور ندارد.

این تحلیل‌گر رسانه با اشاره به برخی سریال‌های خارجی تصریح کرد: فیلم و سریال‌های هالیوودی، در قسمت‌های اول، مشکلی اخلاقی ندارند و شاید آموزنده هم باشند اما وقتی مخاطب خود را جذب کرد، پیام‌های خود را منتقل می‌کنند و ذهن بیننده را مشغول کرده و به هدف نهایی خود می‌رسند.

 فرانکلین افزود: وقتی ذهن وابسته و مشغول به موضوعی شد، دیگر نیازی به تحقیق نمی‌بیند و بدون تأمل و اندیشه، مطلب را دنبال کرده و می‌پذیرد و حتی از آن دفاع می‌کند و خطر از اینجا شروع می‌شود.

وی تصریح کرد: در غرب وجود بیکاری گسترده انکارناپذیر است، مشکلات اقتصادی و اخلاقی بیداد می‌کند، شهروندان غربی از انواع مشکلات در رنج هستند اما رسانه‌های غربی، توجهی به آن نمی‌کنند تا دیگران از آن خبری نداشته باشند و ابهت پوشالی آنها نشکند.

این فیلم‌ساز آمریکایی به چاپ و توزیع کتاب «اسلام بدون حجاب» نیز اشاره و تصریح کرد: زنان و مردان مسلمان با رعایت حجاب، ارزش خود را حفظ می‌کنند تا دیگران بدانند که آنها بازیچه نمی‌شوند و دشمنان بشریت از این منزلت و ارزشمندی می‌ترسند.

فرانکلین با طرح این سوال که چرا دنیای استکبار، اسلام بدون حجاب را در کشورهای اسلامی تبلیغ می‌کند، تأکید کرد: چرا نمی‌گویند اسلام بدون نماز یا اسلام بدون روزه، زیرا حجاب، اسلحه سیاسی مسلمانان است و سلطه‌گران از این حجاب سیاسی می‌ترسند و اهمیت آن را برای سالم نگه داشتن و پیشرفت جامعه اسلامی می‌دانند.

وی اذعان داشت: وقتی کسی به خصوص زنان و بانوان ارزش خود را بدانند، بقیه نیز متوجه می‌شوند که باید منزلت او را رعایت کنند و فرصت‌طلبان نمی‌توانند از او سوء استفاده کنند.

 فرانکلین بیان داشت: خوشا به حال شما که شیعه هستید و  از اول با رفتار و سیرت حضرت علی(ع) و زهرا(س)، تربیت شده‌اید و این الگوهای ارزشمند را برای زندگی آگاهانه و عالمانه در اختیار دارید.

وی با انتقاد از نوع حجاب برخی زنان و دختران ایرانی ابراز داشت: جای تأسف است که دختران شیعه در جمهوری اسلامی ایران، که با نام حضرت زهرا(س) بزرگ شده‌اند، قدر و منزلت خود را نمی‌دانند.

این کارشناس مسائل رسانه تأکید کرد: بسیاری از دختران ما به ویژه تحصیل‌کرده‌ها، اطلاعات درستی از آموزه‌های دینی ندارند در حالی که اگر دین را بشناسند، بیش از این قدر خود را می‌دانند و به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کنند.  

وی با بیان اینکه برنامه هسته‌ای بهانه‌ای است تا نابودی جمهوری اسلامی ایران را دنبال کنند متذکر شد: با تهاجم نظامی نتوانستند به مقاصد خود در این عرصه دست یابند حالا جنگ فرهنگی و شست‌وشوی مغزها را در قالب فیلم و بازی در دستور کار قرار داده‌اند.

انتهای پیام/2406/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول