اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حضور مردم و مسئولان

آثار 6 مؤلف فرهنگی شهرستان کنگان رونمایی شد

آثار 6 مؤلف فرهنگی شهرستان کنگان در آیینی با حضور مسئولان و مردم رونمایی شد.

آثار 6 مؤلف فرهنگی شهرستان کنگان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، در آیینی با حضور مسئولان و مردم و به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم از آثار مؤلفین فرهنگی شهرستان کنگان رونمایی شد. در این مراسم که با حضور جمعی از فرهنگیان بسیجی و پرتلاش و نخبه صورت گرفت، از آثار 6 نفر از مؤلفین فرهنگی شهرستان توسط فرماندار رونمایی شد.

فرماندار شهرستان کنگان در این آیین ضمن تقدیر از تلاش پژوهشگران در چاپ اثر پژوهشی اظهار داشت: از اینکه در یک حوزه جغرافیایی کوچک این تعداد پژوهشگر در زمینه مسائل آموزشی فعالیت دارند، جای بسیار امیدواری است و مطمئناً با تلاش این عزیزان شاهد حضور بیشتر آنان هستیم.

عباس تبرکی اضافه کرد: با توجه به تحولات عظیمی که در حوزه صنعت شهرستان صورت گرفته بالطبع باید در حوزه نیروی انسانی نیز متخصصین حضور یابند و در تقویت منابع انسانی باید تلاش‌های زیادی صورت گیرد؛ به‌ویژه در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی، زیست محیطی می‌توان بسیار تلاش کرد.

وی افزود: این پژوهش‌ها می‌تواند به‌عنوان یک اثر ماندگار در شهرستان باقی بماند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد کوثر ولایت و هفته بزرگداشت مقام معلم، تجلیل از آثار مؤلفین را به عنوان گامی مهم در زمینه تشویق و ترغیب فرهنگیان به امر پژوهش ذکر کرد.

عباس شریف با اشاره به حضور 6 نفر از پژوهشگران فرهنگی اظهار داشت: تاکنون در حوزه آموزش و پرورش تألیفات بسیار زیادی صورت گرفته است و اکثر فرهنگیان در زمینه مسائل آموزشی، پژوهش‌های متعددی داشته‌اند که 6 نفر از این عزیزان توانستند اثر خود را به چاپ برسانند.

در این آیین، کتاب قدم‌های مهر اثر حسن عبداللهی، شرجی نام تو اثر عبدالله علی‌پور، یک دل پر از تکان اثر سیما باقری، درسنامه جامع حسابان اثر عیسی گلابی، ادبیات کودکان تئوری و کاربرد اثر جعفر پناهی‌راد و کتب مبانی برنامه‌ریزی، روان سالم، فرسودگی شغلی، اضطراب یادگیری درس ریاضی، شناخت اضطراب و استرس، مبانی و اصول روابط عمومی و ازدواج موفق از آثار حبیب رزمی‌زاده رونمایی شدند.

انتهای پیام/2451/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول