اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهادکشاورزی اهواز خبر داد

خریداری 78 هزار تن گندم در اهواز

رئیس اداره جهادکشاورزی اهواز از خرید 78 هزار تن گندم خبر داد و گفت: برداشت گندم در این شهرستان ادامه دارد.

خریداری 78 هزار تن گندم در اهواز

عبدالرضا نیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با شروع برداشت گندم تاکنون 78 هزار تن گندم از گندمکاران این شهرستان خریداری شده است.

وی با اشاره به میزان سطح زیر کشت گندم آبی در شهرستان اهواز گفت: سطح زیر کشت گندم در این شهرستان 805 هزار و 500 هکتار است که این سطح زیر کشت گندم به صورت آبی است.

نیسی با اشاره به میزان سطح زیر کشت دیم اراضی گندم این شهرستان خاطر نشان کرد: علاوه بر این سطح زیر کشت 14 هکتار نیز به صورت کشت دیم در این شهرستان وجود دارد.

رئیس اداره جهادکشاورزی اهواز درباره خرید گندم از کشاورزان شهرستان اهواز افزود: تا کنون 78 هزار تن گندم از کشاورزان این منطقه خریداری شده است و برداشت و خریداری گندم ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بارندگی در مزارع شهرستان اهواز خسارت‌های زیادی به بار آورده است، تاکید کرد: در بارندگی روزهای گذشته محصول گندم بیشترین میزان خسارت را دیده است و برخی مزارع در این شهرستان تا 100 درصد خسارت دیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بارندگی‌های روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه سال‌جاری در برخی از مناطق خوزستان تا 210 میلیمتر بارندگی به ثبت رسانده است که این بارندگی در دو روز معادل میزان نزولات آسمانی در یک سال آبی شهرهای خوزستان است.

میزان خسارت‌ها در شهرهای خوزستان بیش از یک‌هزار میلیارد ریال تخمین زده شده است که قطعا این میزان با بررسی‌های بیشتر در روزهای گذشته افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/72006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول