اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون روستایی شوشتر خبر داد

خرید 30 هزار تن گندم در شوشتر/ انتقال گندم‌های موجود به مراکز خرید

رئیس تعاون روستایی شوشتر از خرید 30 هزار تن گندم در این شهرستان خبر داد و گفت: گندم‌های خریداری شده روزهای بعد به سیلوها تحویل داده می‌شود.

خرید 30 هزار تن گندم در شوشتر/ انتقال گندم‌های موجود به مراکز خرید

منوچهر رحیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: برداشت گندم و کلزا و خرید محصول از کشاورزان در مراکز تعیین شده آغاز شده است.

وی درباره خرید گندم از کشاورزان افزود: پنج مرکز خرید در نظر گرفته برای خرید گندم در این شهرستان تاکنون توانسته از گندمکاران شوشتری 30 هزار تن گندم خریداری کند.

رئیس تعاون روستایی شوشتر با توجه به آغاز برداشت کلزا تصریح کرد: برداشت کلزا در این شهرستان آغاز شده است که سه مرکز خرید مربوطه تاکنون 200 تن کلزا از کشاورزان این منطقه خریداری کردند.

رحیمی‌نژاد خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود تعاون روستایی شوشتر 3 هزار تن کلزا بتواند از کشاورزان این شهرستان خریداری کند.

*انتقال گندم‌های مراکز خرید به سیلوها

وی گفت: با توجه به بارندگی‌های چند روز پیش در شوشتر تمام گندم‌های موجود در مراکز خرید را پوشانده‌ایم تا خیس و یا مشکل خاصی در این باره ایجاد نشود.

رحیمی‌نژاد با اشاره به این موضوع که در برخی مراکز گندم‌های خریداری شده خیس شده‌اند ادامه داد: عمل هوادهی گندم‌های موجود در ایستگاه‌های خرید در حال انجام است و بعد از عمل هوادهی، گندم‌ها را با خودروهای در نظر گرفته شده جابه‌جا کرده و به سیلوها منتقل خواهیم کرد.

رئیس تعاون روستایی شوشتر در مورد بارندگی‌های مکرر در شوشتر گفت: بارندگی‌های این چند روز در شهرستان بی‌سابقه بوده است و بارندگی چهار روز پیش برابر با بارندگی یک سال آبی است.

انتهای پیام/72006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول